اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/8/28    کد خبر: 15727233   در دسته بندی استانها نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 3  دقیقه

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شاهین‌شهر خبرداد؛

برگزاری ۲۴۰ برنامه در هفته بسیج در شهرستان شاهین شهر و میمه

برگزاری ۲۴۰ برنامه در هفته بسیج در شهرستان شاهین شهر و میمه

  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهین‌شهر و میمه گفت: به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج ۲۴۰ ویژه برنامه در این شهرستان برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، سرهنگ مهدی ابراهیمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهین شهر میمه با بیان اینکه در هفته بسیج ۲۴۰ برنامه در این شهرستان برگزار می شود، اظهارکرد: همایش دختران آفتاب با حضور ۹۰۰ دانش آموز، جشنواره مالک اشتر با هدف رفع شبهات و روشنگری درمساجد و ادارات، برگزاری مرحله هفتم برنامه شهری ترویج عفاف و حجاب باحضور بسیجیان دوره دیده   اجرای طرح امنیت پایدار رضویون از جمله برنامه های شاخص در شهرستان شاهین شهرومیمه است.

وی به انتخاب دو پایگاه نمونه کشوری زهرای اطهر و طریق القدس در شهر گرگاب اشاره کرد و گفت: پایگاه های بسیج جدید محمدرسول الله (ص) و حضرت معصومه (س) در این شهرستان افتتاح می شود.

وی اضافه کرد: ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شاهین‌شهر و میمه در یک سال اخیر ۲۷ فقره وام خوداشتغالی با ۲ میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان تسهیلات به منظور اجرای مشاغل هنری و کشاورزی هزینه کرده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین شهر و میمه ادامه داد: ۱۲ بسته جهیزیه کالای اصلی خانگی به نوعروسان هدیه داده می شود؛ علاوه برتامین هزینه رهن منزل برای یکی از خانواده های نیازمند، یک زندانی جرایم غیرعمد نیزدراین هفته باکمک های نقدی جمعی از بسیجیان شاهین شهر آزادمی شود.

وی با بیان اینکه شهرستان شاهین شهر ومیمه در راه  اعتلای کشور و آرمان های انقلاب اسلامی، ۸۰۰ شهید و ۶هزارایثارگر را تاکنون تقدیم  کرده است، تصریح کرد: رونمایی از کتاب معرفی یکی از شهدای دفاع مقدس شهرگزبرخوار، رونمایی از تولیدات برتر بسیجیان در فضای مجازی، برپایی یادواره کودکان و مادران مظلوم غزه و برپایی اردوهای زیارتی برای بسیجیان را از برنامه های  دیگرهفته بسیج در این شهرستان نام برد.


مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #بسیج #ایران #خبر #جویا #رسانه
ما را دنبال کنید:
+