اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/8/30    کد خبر: 15727236   در دسته بندی استانها نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 2  دقیقه

فرماندار شاهین شهر خبرداد؛

وزیر میراث‌ فرهنگی به شهرستان شاهین شهر و میمه سفر می کند

وزیر میراث‌ فرهنگی به شهرستان شاهین شهر و میمه سفر می کند

  فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه از سفر وزیر میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به شهرستان شاهین شهر و میمه در روز چهارشنبه اول آذرماه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان،  سیدمحمدرضا کاظمی طبا با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج و همچنین تسلیت دهه فاطمیه(س) از سفر سیدعزت الله ضرغامی وزیر میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به شهرستان شاهین شهر و میمه در روز چهارشنبه اول آذرماه خبر داد.


فرماندار شاهین‌شهر و میمه خاطرنشان ساخت: افتتاح و بازدید از مجتمع گردشگری پارتاک نقش جهان شاهین شهر و بازدید از کاروانسرایِ روستای مورچه خورت از جمله برنامه های حضور سید عزت الله ضرغامی در شهرستان شهرستان شاهین‌شهر و میمه است.

وی بیان داشت: آیین نکوداشت و تجلیل از خادمان عرصه کتاب و کتابخوانی استان اصفهان به مناسبت سی و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران به میزبانی شهرستان شاهین شهر و میمه همراه با رونمایی از تمبر اختصاصی سردار شهید حاج حسین خرازی برگزار شد.

کاظمی طباء به آخرین تصمیمات جلسه کارگروه اشتغال شهرستان اشاره کرد و گفت: با همکاری دستگاه‌های متولی ۵۷ درصد از تعهدات ایجاد اشتغال شهرستان شاهین‌شهر و میمه تحقق یافته و انشالله تا پایان سال جاری مابقی تعهدات، عملیاتی خواهد شد.

مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #میراث #فرهنگ #ایران #شاهین‌شهر #جویا
ما را دنبال کنید:
+