اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/9/1    کد خبر: 15727238   در دسته بندی استانها نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 3  دقیقه

رئیس شورای اسلامی شاهین‌شهر؛

اختصاص سه هزار میلیارد ریال برای تکمیل پروژه های شاخص عمرانی شاهین‌شهر

اختصاص سه هزار میلیارد ریال برای تکمیل پروژه های شاخص عمرانی شاهین‌شهر

  رئیس شورای اسلامی شاهین‌شهر گفت: سه هزار میلیارد ریال جهت تکمیل پروژه های عمرانی شاخص شاهین‌شهر اختصاص یافت.

بهرام عمویی در گفت و گو با خبرنگار صدای جویا در اصفهان با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج و همچنین تسلیت دهه فاطمیه اظهار کرد: از جمله پروژه‌های شاخص عمرانی شهرداری شاهین‌شهر که روز گذشته توسط اعضا مورد بازدید قرار گرفتند عبارت بودند از؛ تعریض پل شهدا و میدان ورودی از سمت اتوبان معلم،چهار راه مسرور،پل روگذر سیلابی محل اتصال محله هشت بهشت به گلدیس،آسفالت محله خوارزمی،اتصال بلوار شیخ بهایی به 9 دی و اتصال خیابان حر به امام رضا (ع) که با اعتباری بالغ بر سه هزار میلیارد ریال در دست احداث و تکمیل می‌باشند.
رئیس شورای اسلامی شاهین شهر گفت: هر کدام از پروژه های ذکر شده ضرورت و ویژگی خاص خود را دارد، به ویژه پل و میدان ورودی شهر، پروژه اتصال بلوار هشت بهشت به شهرک گلدیس و... که انجام آن ها بسیار لازم و ضروری می‌باشد.
وی روند پیشرفت پروژه ها را مثبت ارزیابی نمود و از دست اندرکاران پروژه ها می خواهم با نهایت دقت و توان احداث پروژه ها را به پیش برده تا در موعد مقرر تقدیم شهروندان فهیم شاهین‌شهری گردد.
عمویی از آغاز ساماندهی تابلوهای اصناف در سطح شهر توسط حوزه خدمات شهری شهرداری شاهین‌شهر خبرداد و گفت: مالکان عموماً تابلوهای صنفشان را بخشی از تملک خود می‌دانند اما به نظر میرسد نسبت به عرصه های عمومی و فضای شهری در اختیار خود آگاهی کاملی ندارند که در نهایت نصب تابلوهای اصناف منجر به ایجاد ناهنجاری‌های بصری در فضاهای عمومی شهر و بروز خطر برای شهروندان شده است.
وی ایجاد وحدت و زیبایی بصری در سطح شهر را از اهداف اجرای طرح ساماندهی تابلوهای اصناف بر شمرد و خاطرنشان ساخت: تابلوها نقش بسزایی در هماهنگی نما و زیبایی شهری دارند که در همین راستا طرح ساماندهی تابلوهای اصناف سطح شهر آغاز توسط معاونت خدمات شهری اجرایی شده است.


مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #شاهین‌شهر #اصفهان #دولت #جویا #شهرداری
ما را دنبال کنید:
+