اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/9/1    کد خبر: 15727239   در دسته بندی استانها نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 3  دقیقه

امروز اتفاق افتاد؛

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اصفهان معرفی شد

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اصفهان معرفی شد

  آیین تکریم و معارفه مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اصفهان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، آیین معارفه مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اصفهان، چهارشنبه یکم آذرماه، با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان برگزار شد.
در این آیین با حکم سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان، رسول تاجمیر ریاحی بعنوان مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اصفهان معرفی و از تلاش‌های مهدی سلیمانی سرپرست سابق این دفتر قدردانی شد.
محمدرضا جان‌نثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در این آیین با تأکید بر اولویت سنجی در امور فرهنگی و اجتماعی، گفت: به مدیرکل این دفتر توصیه می‌کنم موضوعات فرهنگی، اجتماعی و ورزشی را بعنوان مختصات این اداره کل در نظر بگیرند.
وی ادامه داد: در حوزه سازمان‌های مردم نهاد کارهای بسیار خوبی انجام شده و تلاش ما اصلاح آیین نامه سازمان‌های مردم نهاد در سطح ملی است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان بیان کرد: اصلاح این آیین‌نامه با توسعه فعالیت‌های تشکل‌های مردم نهاد توأم خواهد بود که در جامعه بسیار اثرگذار است.
جان‌نثاری خاطرنشان کرد: رصد وضعیت بهداشت و درمان استان نیز با جدیت دنبال شود زیرا با جان مردم سروکار دارد.
وی ادامه داد: البته این رصد و پیگیری بایستی ما را به نتایج ملموس و تأثیرگذار برای مردم برساند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان ضمن تأکید بر پیگیری و اجرای امور اجتماعی و فرهنگی استان، گفت: این دو حوزه بسیار تأثیرگذار هستند و در سالهای اخیر مغفول مانده‌اند از این رو ضروری است تا وقت ویژه‌ای در حوزه فرهنگی و اجتماعی استان صرف شود.


مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #استاندار اصفهان #سیاست #جویا #ایران #مردم
ما را دنبال کنید:
+