اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/9/6    کد خبر: 15727254   در دسته بندی استانها نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 3  دقیقه

جانشین فرمانده سپاه بدره خبرداد؛

انتخابات هیأت رئیسه مجمع بسیج شهرستان بدره برگزار شد

انتخابات هیأت رئیسه مجمع بسیج شهرستان بدره برگزار شد

  جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بدره گفت: با برگزاری انتخابات ، هیأت رئیسه جدید مجمع بسیج شهرستان بدره، رئیس،‌ نائب رئیس و ناظر این مجمع انتخاب شدند.

به گزارش خبرگزاری صدای جویا از شهرستان بدره استان ایلام،  مجمع بسیج شهرستان بدره صبح امروز با حضور امام‌جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج و مسئولان شهرستانی، روسا و اعضای مجمع بسیج، کارگروه‌های تخصصی بسیج، نخبگان بسیج، هیئت های اندیشه ورز ، اقشار مختلف بسیج ورده های بسیج شهرستان در کانون شهید مدرس بدره برگزار شد.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بدره در این جلسه اظهار داشت: مجمع  بسیج با حضور نخبگان، دانشگاهیان و صاحبان فکر و ایده و صاحب نفوذهای شهرستان در اقشار مختلف بسیج  می‌کوشد، مسائل و مشکلات شهرستان را پیگیری و دنبال کند.

سرهنگ پاسدار سیدمحمد  رحیمی اظهار کرد: این مجمع در قالب شش کارگروه تخصصی «اقتصادی و زیرساخت»، «آموزش، تحقیقات و فناوری»، «تعلیم وتربیت»، «سلامت ومحیط زیست»، «فرهنگی_اجتماعی»، «زنان وخانواده »فعالیت می‌کند که هر یک از این کارگروه‌ها یک یا چند میز تخصصی را شامل می‌شوند.

وی افزود: این کارگروه‌ها از صاحبان نظر و متخصصان مجربی تشکیل می‌شود که مسئوليت احصای مسائل مهم واساسی شهرستان و بررسی میدانی علل وعوامل آنها وارائه راهکارهای علمی وکاربردی ،تصویب  پروژه‌های مطالعاتی و پژوهشی را بر عهده دارند.

سرهنگ رحیمی شناسایی ظرفیت‌ها و آسیب‌های شهرستان بدره در حوزه‌های مختلف و پیگیری آن‌ها در سطح شهرستان و استان را از جمله اهداف شورای راهبردی مجمع بسیج خواند و تصریح کرد: کمک فکری به مدیران شهرستان و مطالبه‌گری به‌صورت همفکری یا اقدام عملی دیگر وظیفه و اهداف کارگروه‌های تخصصی مرکز راهبردی مجمع بسیج است.

به گزارش این رسانه در ادامه این جلسه با برگزاری انتخابات و رأی افراد حاضر در جلسه رئیس، نائب رئیس و ناظر مجمع  بسیج شهرستان بدره انتخاب و معرفی شدند.


مرتبط با جغرافیای ایلام با کلید # #بدره #ایلام #خبر #مردم #جویا #بسیج
ما را دنبال کنید:
+