اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/9/10    کد خبر: 15727257   در دسته بندی استانها نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 8  دقیقه

امام‌جمعه بدره؛

نطق طوفانی و هیجانی نمایندگان در مجلس ملاک انقلابی‌گری نیست/بی‌توجهی مسئولان نسبت به پمپاژ آب‌های پشت سد سیمره به شهرستان بدره

نطق طوفانی و هیجانی نمایندگان در مجلس ملاک انقلابی‌گری نیست/بی‌توجهی مسئولان نسبت به پمپاژ آب‌های پشت سد سیمره به شهرستان بدره

  امام‌جمعه بدره گفت: نطق‌های هیجانی و طوفانی نمایندگان مجلسی که منجر به کار عملیاتی به نفع مردم نباشد ملاک انقلابی‌گری نیست.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از شهرستان بدره ایلام، حجت الاسلام محسن دانیاری امام جمعه شهربدره در خطبه‌های نماز جمعه با تاکید بر رعایت تقوای الهی از انتخابات مجلس شورای اسلامی به عنوان انتخابات سرنوشت سازی در عرصه های اجتماعی و داخلی و بین المللی یاد کرد و خواستار حضور گسترده ملت در این رویداد مهم ملی و اسلامی شد.


 وی گفت: همانطورکه شهید مدرس به‌دلیل ویژگی‌های بارزش در تاریخ ماندگار شد. در زمانه حاضر نمایندگان مجلس باید با الگو قرار دادن این ویژگی‌ها، کارایی و کارکرد مجلس را ارتقا و خانه ملت را در ریل اصلی خود به حرکت در بیاورند. ضروری است که نمایندگان مجلس در عدالت، شفافیت، صداقت در گفتار، پرهیز از فریب، مردمی بودن، دوری از طمع و مال‌اندوزی، ساده‌زیستی و از همه مهم‌تر خدامحوری طوری عمل کنند که به معنای واقعی کلمه وکیل‌ مردم باشند.

وی اضافه کرد: رعایت اخلاق، نظارت بر عملکرد دولت و قدم گذاشتن در مسیر تأمین منافع مردم و کشور، انتظاراتی هستند که ملت از وکلای خود دارند وی خستگی ناپذیر و داشتن روحیه جهادی را از دیگر ویژگی‌های یک نماینده برشمرد و گفت: ساده زیستی و پرهیز از اشرافی‌گری به ویژه در مسائل بیت المال باید مد نظر قرار گیرد.

امام جمعه بدره امانت داری، پاکدامنی و پایبندی به ارزش‌های انقلاب اسلامی را از دیگر شاخصه‌های یک نماینده خوب بیان کرد و گفت: صداقت، روراستی و مدافع حق و مردمی بودن از دیگر ویژگی‌ها است.

امام جمعه بدره گفت: کارنامه چهارساله نمایندگان مردم درمجلس نشان میدهد که ایا این شخص شایستگی انتخاب مجدد را دارد یا خیر ؟ دوره چهارسال حضور درمجلس فرصت مناسبی است که یک نفر بخواهد به مردم خدمت کند.

وی گفت: نطق های هیجانی که منجر به کار عملیاتی به نفع مردم نباشد ملاک انقلابی گری نیست چراکه ملاک انقلابی گری آن است که درپایان دوره چهارساله کارهای شاخص این نماینده جلوه گر باشد.

وی همچنین گفت : نمایندگانی که درفتنه حجاب با دشمنان همگام شدند و موضع درستی نگرفتند لیاقت وکالت مردم را ندارند.

 خطیب نمازجمعه شهر بدره با انتقاد از بی توجهی مسئولان و نمایندگان مجلس استان ایلام نسبت به انتقال آب پشت دریاچه سیمره به زمین های حاصل خیر و مرغوب شهرستان بدره، گفت : سال گذشته فاز اول انتقال خط آب به طول ۸۱۰ کیلومتر از خلیج فارس به استان یزد صورت گرفت و فاز دوم آن به هفت استان (کرمان،سیستان وبلوچستان، اصفهان ، خراسان رضوی وجنوبی و ...) شروع شده که تا پایان سال ۱۴۰۴ به بهره برداری می رسد اما مسئولان و نمایندگان استان ایلام در مجلس با وجود اینکه زمین های ما درکنار آب سیمره هستند تاکنون هیچ تلاش انجام نداده اند.

 وی گفت: مسئولان و نمایندگان استان ایلام در مجلس شورای اسلامی برای رضای خداوند  و خدمت به مردم تلاش کنند و صرفا به اینکه در مجلس یک نطق طوفانی داشته باشند و در فضای مجازی پخش شود اکتفا نکنند چرا که با این حرکات هیچ گونه مشکلی از مردم حل نخواهد شد.

حجت الاسلام دانیاری گفت : چنانچه آب سیمره به اراضی کشاورزی شهرستان بدره پمپاژ شود علاوه بر جلوگیری از مهاجرت بی رویه اهالی این شهرستان به سایر استان ها باعث رشد اقتصادی و تولیدات ملی خواهد شد.

مرتبط با جغرافیای ایلام با کلید # #مجلس #سیمره #انتخابات #بدره #امام جمعه #ایران
ما را دنبال کنید:
+