اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/9/26    کد خبر: 15727299   در دسته بندی استانها نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 6  دقیقه

در خطبه‌های نماز جمعه شهر بدره اتفاق افتاد؛

انتقاد شدیداللحن امام‌جمعه بدره خطاب به دولت؛ چرا در سفر روز گذشته وزیر کشور شهرستان بدره نادیده گرفته شد؟/تا دیر نشده است استاندار ایلام و نماینده مردم بدره در مجلس جبران کنند

انتقاد شدیداللحن امام‌جمعه بدره خطاب به دولت؛ چرا در سفر روز گذشته وزیر کشور شهرستان بدره نادیده گرفته شد؟/تا دیر نشده است استاندار ایلام و نماینده مردم بدره در مجلس جبران کنند

  امام‌جمعه شهرستان بدره گفت: اتفاق ناخوشایندی که در سفر روز گذشته سردار احمد وحیدی وزیر کشور رخ داد و در فضای مجازی شهرستان بدره و در بین مردم انعکاس داده شد نادیده‌گرفته‌شدن شهرستان بدره در این سفر بود.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از ایلام، حجت الاسلام محسن دانیاری امام جمعه شهر بدره در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با تاکید بر رعایت تقوای الهی و تسلیت فرا رسیدن شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) با انتقاداز سفر اخیر سردار احمد وحیدی وزیر کشور به شهرستان های حوزه جنوب استان ایلام، گفت : حوزه جنوب استان ایلام شامل چهارشهرستان دهلران،آبدانان،دره شهر و بدره است که دارای یک نماینده در مجلس شورای اسلامی هستند.


وی افزود: اتفاق ناخوشایندی که در سفر روز گذشته سردار احمد وحیدی وزیر کشور رخ داد و در فضای مجازی شهرستان بدره و در بین مردم انعکاس داده شد نادیده گرفته شدن شهرستان بدره دراین سفر بود.

امام جمعه بدره تاکید کرد: این نادیده گرفته شدن یا بخاطر سوء مدیریت و عدم برنامه ریزی استاندار ایلام بوده است و یا نماینده مردم شهرستان بدره در مجلس شورای اسلامی نتوانسته در این زمینه پیگیری های لازم را انجام دهند.

وی ادامه داد: در این تریبون از استاندار و  نماینده مردم درمجلس شورای اسلامی می خواهم بابت این بی توجهی از مردم شهرستان بدره عذرخواهی کنند و این عذرخواهی باید در عمل و با جبران کمبودها و بی مهری هایی که سالهاست در حق مردم شهرستان بدره می شود ثابت شود چرا که قابل قبول نیست در بین چهار شهرستان حوزه جنوب یک شهرستان حذف و فراموش شود.

حجت الاسلام دانیاری خطاب به  بهزاد علیزاده نماینده مجلس گفت: شما وکیل چهار شهرستان حوزه جنوب هستید دلیلی وجود ندارد که یک شهرستان در سفر وزیر کشور حذف شود؟ آیا براساس جمعیت و برای جذب آرای بیشتر این شهرستانها انتخاب شده اند؟ بدانید که صندوق های آراء شهرستان بدره تعیین کننده هستند و مردم بصیر و ولایتمدار شهرستان بدره باحضور پرشور و انقلابی خود پاسخ کوبنده ای به این بی توجهی ها خواهند داد.

وی بیان داشت: پمپاژ آب شهرک ولی عصر که درسال ۹۶ کلنگ زنی شده و مردم همچنان چشم انتظار بهره برداری از آب سیمره برای زمین های کشاورزی هستند، ایستگاه پمپاژ زید، زرانگوش و تلخاب در سال گذشته نیمه کاره افتتاح شده است ،بیمارستان شهرستان بدره ، طرح نهضت ملی مسکن نیمه کاره رها شده است ،عدم ساماندهی روستای تلخاب بخاطر رانش زمین با توجه به هشدارهای هواشناسی بلاتکلیف است.

خطیب نماز جمعه های بدره اظهار کرد: در این دولت و مجلس که هر دو پسوند انقلابی دارند این بی مهری ها وبی توجهی ها ادامه دارد و این نشان از بی تدبیری مسئولان استان ایلام نسبت به شهرستان بدره است، که به این موارد که مطالبه مردم اند بی توجه هستند مردم انتظار دارند که مسئولان در بین آنها حضور داشته باشند و به مشکلات آنها رسیدگی کنند.

مرتبط با جغرافیای ایلام با کلید # #بدره #علیشروان #ایلام #مردم #جویا #دولت #کشور
ما را دنبال کنید:
+