اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/9/28    کد خبر: 15727307   در دسته بندی استانها نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 9  دقیقه

مسئول روابط‌عمومی شهرداری شاهین‌شهر؛

دغدغه اصلی شهرداری شاهین‌شهر عدم رعایت زمان قرار دادن زباله‌هاست/ بازسازی شش دستگاه اتوبوس دیگر/ به‌زودی از بوستان محله‌ای پردیس بهره‌برداری می‌شود

دغدغه اصلی شهرداری شاهین‌شهر عدم رعایت زمان قرار دادن زباله‌هاست/ بازسازی شش دستگاه اتوبوس دیگر/ به‌زودی از بوستان محله‌ای پردیس بهره‌برداری می‌شود

  مسئول روابط‌عمومی شهرداری شاهین‌شهر گفت: یکی از دغدغه‌های اصلی شهرداری شاهین‌شهر با وجود اینکه بارها اطلاع‌رسانی شده است، عدم رعایت زمان قرار دادن زباله در بیرون از منزل توسط برخی از شهروندان شاهین شهری است.

بهرام نوری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری صدای جویا در اصفهان به بیان آخرین فعالیت‌های صورت گرفته توسط حوزه‌های مختلف شهرداری شاهین‌شهر پرداخت و اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های اصلی شهرداری شاهین‌شهر با وجود اینکه بارها اطلاع‌رسانی شده است، عدم رعایت زمان قرار دادن زباله در بیرون از منزل توسط برخی از شهروندان شاهین شهری است.


وی در ادامه با بیان اینکه شاهین شهر یکی از شهرهای زیبا با ساختار شهرسازی مدرن است، افزود: امیدوارم با همیاری و همکاری همه شهروندان عزیز شاهد مرتفع‌شدن این چالش شهری باشیم.

مسئول روابط‌عمومی شهرداری شاهین‌شهر با اعلام این خبر گفت: سه‌راه مسرور با هدف تسهیل عبور و مرور و دسترسی آسان شهروندان شاهین شهری به محله میلاد و کاهش ترافیک شهری در بلوار آیت‌الله منتظری در فرآیند اصلاح هندسی به چهارراه تبدیل شد.


وی ادامه داد: اخیراً با هماهنگی‌های به عمل‌آمده شهر بانوان محله‌های خانه کارگر، حاجی‌آباد، شیخ بهایی و نظامی از مجتمع بازیافت، پردازش و تولید کود شرکت مدیریت پسماند شهرداری‌های شهرستان‌های شاهین‌شهر و میمه، خمینی‌شهر و برخوار بازدید به عمل آوردند و در جریان آخرین فعالیت‌های این شرکت قرار گرفتند.

نوری با تبریک فرا رسیدن شب یلدای ایرانیان بخصوص شهروندان شاهین شهری تصریح کرد: نمایشگاه آثار مد و لباس ایرانی نوبانو به مناسبت یلدا همراه با کارگاه چاپ دستی و نقاشی از 27 تا 30 آذرماه در میدان فاطمیه ساختمان نگارستان شهرداری، نگارخانه آفتاب دایر شده است.

وی به آخرین اقدامات عمرانی صورت گرفته برای پروژه اصلاح پل گرگاب اشاره کرد و گفت: ادامه عملیات عمرانی تعریض پل شهدا و ورودی شهر از سمت اتوبان معلم با هدف تسهیل عبور و مرور و کاهش تصادفات با اعتباری بالغ بر 380 میلیارد ریال در حال اجرا است.

مسئول روابط‌عمومی شهرداری شاهین‌شهر خاطرنشان ساخت: شهرداری شاهین‌شهر در نظر دارد تعداد یک قطعه زمین به مساحت 665.90 متر مربع با قابلیت احداث مجتمع آپارتمانی مسکونی و مجوز احداث 50 متر مربع تجاری واقع در محله خانه کارگر را از طریق آگهی مزایده به فروش رساند.

وی افزود: متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌تلفن 03145225200  (امور قراردادها) در ساعات اداری تماس حاصل فرمایید.

نوری به حوزه حمل‌ونقل نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به اهمیت حوزه حمل‌ونقل و جابه‌جایی هرچه مطلوب‌تر شهروندان ارجمند، این سازمان در حال بازسازی شش دستگاه اتوبوس توسط تعمیرکاران و کارشناسان است.

وی در ادامه اعتبار اتوبوس‌های در حال بازسازی را بیش از ۵۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: امیدواریم شش دستگاه اتوبوس بازسازی شده در کمترین زمان ممکن به چرخه حمل نقل اضافه و تقدیم به شهروندان فهیم گردد.

مسئول روابط‌عمومی شهرداری شاهین‌شهر از شهروندان شاهین شهری خواست تا سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین‌شهر را در تدوین برنامه‌های سال ۱۴۰۳ در حوزه‌های مختلف یاری رسانند.

وی در پایان عنوان کرد: بوستان محله ای در پردیس شاهین شهر با امکاناتی شامل سالن آمفی تئاتر، آبنما ،زمین ماسه ای بازی کودکان، مسیر دوچرخه سواری، آلاچیق و مسیر پیاده روی در حال احداث است.  این بوستان با حدود هشت هزار متر مربع مساحت و اعتباری بالغ بر 70میلیارد ریال در ماه های آینده به بهره برداری خواهد رسید و تقدیم به شهروندان ارجمند می گردد. 

مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #شاهین شهر #نوری #مردم #جویا #ایران #خبر #آلایندگی #شهرداری
ما را دنبال کنید:
+