اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/9/30    کد خبر: 15727313   در دسته بندی استانها نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 3  دقیقه

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهین‌شهر و میمه؛

توزیع 2 هزار بسته معیشتی ویژه شب یلدا در بین نیازمندان شاهین شهری

توزیع 2 هزار بسته معیشتی ویژه شب یلدا در بین نیازمندان شاهین شهری

  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهین‌شهر و میمه گفت: بیش از 2 هزار بسته معیشتی ویژه شب یلدا در شهرستان توسط حوزه ها بسیج و قرارگاه های جهادی بین نیازمندان و جامعه هدف توزیع شد.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، سرهنگ مهدی ابراهیمی با تبریک فرا رسیدن شب یلدا که ریشه در آداب و رسوم و سنن ایرانیان دارد و از آن به‌عنوان شب چله نیز یاد می‌شود، اظهار کرد: به مناسبت همین شب بیش از 2 هزار بسته معیشتی با کمک خیرین در شهرستان شاهین‌شهر و میمه توسط حوزه‌ها بسیج و قرارگاه‌های جهادی بین نیازمندان جامعه هدف توزیع شد.


وی با بیان اینکه سپاه به‌عنوان مولود انقلاب اسلامی با وجود توطئه‌های دشمنان، در مأموریت‌های خود عملکرد درخشانی داشته است، افزود: «سرمایه معنوی» و «سرمایه اجتماعی» دو اندوخته گران‌سنگ و ارزشمند سپاه و بسیج هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهین‌شهر و میمه با تأکید بر اینکه سپاه و بسیج در عمل اثبات کرده‌اند که همیشه یار و یاور مظلوم و حامی مستضعفان بوده‌اند و هستند، تصریح کرد: امروز راهبرد نظام ایجاد امید در جامعه و راهبرد دشمن ایجاد یأس و ناامیدی در میان مردم است، تبدیل تحریم‌ها و تهدیدها به فرصت توسط سپاه پاسداران برگ زرین دیگری در تاریخ شکل‌گیری این نهاد ارزشمند است.

مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #یلدا #مردم #بسیج #سپاه #انقلاب #ایران
ما را دنبال کنید:
+