اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/10/1    کد خبر: 15727319   در دسته بندی استانها نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 4  دقیقه

شهردار شاهین‌شهر؛

بازارچه فلافل شاهین‌شهر دوباره راه‌اندازی شد/بوستان محله‌ای پردیس بزودی به بهره‌برداری می‌رسد

بازارچه فلافل شاهین‌شهر دوباره راه‌اندازی شد/بوستان محله‌ای پردیس بزودی به بهره‌برداری می‌رسد

  شهردار شاهین شهر گفت: بازارچه فلافل شهر شاهین‌شهر که جنبه توریستی و گردشگری دارد و توانسته برای تعداد زیادی اشتغال‌زایی ایجاد کند با ساختار جدید راه‌اندازی شده است.

سعید ابریشمی راد در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری جویا در اصفهان از احداث نخستین بوستان محله‌ای با امکانات کامل در پردیس شاهین‌شهر خبر داد و گفت: این بوستان با بیش از هفت هزار مترمربع و ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی در چند ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.


وی اعتبار بوستان محله‌ای پردیس را بالغ بر 70 میلیارد ریال عنوان نمود و افزود: در این بوستان سالن آمفی تئاتر، آبنما، زمین ماسه‌ای بازی کودکان، مسیر دوچرخه سواری، آلاچیق و مسیر پیاده رو‌ی احداث خواهد شد.

شهردار شاهین‌شهر تصریح کرد: امسال برای نخستین‌بار در آستانه فرا رسیدن شب یلدا و آغاز فصل زمستان با همت اداره زیباسازی شهرداری شاهین‌شهر، المان‌های نوری با طرح‌های انار و یلدا مبارک در شهر نصب شد.

وی از آغاز به کار دوباره بازارچه فلافل در شاهین‌شهر خبر داد و گفت: بازارچه فلافل شهر شاهین‌شهر که جنبه توریستی و گردشگری دارد و توانسته برای تعداد زیادی اشتغال‌زایی ایجاد کند با ساختار جدید راه‌اندازی شده است.

مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #فلافل #شهرداری #شاهین شهر #اصفهان #جویا #ابریشمی
ما را دنبال کنید:
+