اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/10/3    کد خبر: 15727327   در دسته بندی سیاسی نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 4  دقیقه

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان؛

اعلام نتایج بررسی هیأت‌های نظارت انتخابات اصفهان از چهاردهم دی ماه

اعلام نتایج بررسی هیأت‌های نظارت انتخابات اصفهان از چهاردهم دی ماه

  رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: نتایج بررسی‌های هیات‌های نظارت، از چهاردهم دی اعلام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری جویا از اصفهان، محمدرضا جان‌نثاری رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان، یکشنبه سوم دی‌ماه در حاشیه جلسه ستاد انتخابات استان، گفت: در این نشست نیز همانند یکشنبه‌های هر هفته وضعیت اجرای انتخابات در استان بررسی شد.
وی ادامه داد: همچنین مرحله دوم دعوت از فرمانداران استان و بررسی روند اجرای انتخابات در شهرستان‌های استان نیز آغاز شده است و این هفته میزبان فرمانداران شهرستان شاهین شهر و میمه و شهرستان برخوار بودیم. رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: فرمانداران این دو شهرستان گزارشی از فرایند اجرای انتخابات در این حوزه انتخابیه ارائه کردند که خوشبختانه مشکلی برای اجرای انتخابات نیست.
جان‌نثاری ضمن اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با مردم کرمان و خوزستان و فرمایشات ایشان درخصوص انتخابات، بیان کرد: همه ما بایستی خود را مخاطب فرمایشات رهبر انقلاب بدانیم و وظایف خود را در این فرایند به درستی انجام دهیم. وی عنوان کرد: بررسی صلاحیت‌ها در هیأت‌های نظارت در حال انجام است و از چهاردهم دی ماه نتایج هیأت‌های نظارت اعلام می‌شود. آمادگی شهرستان برخوار بمنظور اجرای انتخابات محمدرضا قربانی فرماندار شهرستان برخوار نیز گفت: شعب اخذ رأی در شهرستان تعیین شده است و مباحث اجرایی تا هفته آینده به اتمام خواهد رسید. وی ادامه داد: در این شهرستان دو هیأت اجرایی در بخش مرکزی و بخش حبیب آباد پیش بینی و در بخش مرکزی ۵۸ شعبه و در بخش حبیب آباد ۱۸ شعبه در نظر گرفته شده است. برگزاری انتخابات آشوریان و کلیمیان در شهرستان شاهین شهر سیدمحمدرضا کاظمی طبا فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه نیز گفت: برگزاری انتخابات اولویت نخست شهرستان است، ۱۰۳ شعبه در بخش مرکزی و ۱۸ شعبه در بخش میمه در نظر گرفته و مقدمات توسط هیأت‌های اجرایی انجام شده است.
وی ادامه داد: باتوجه به اینکه سه انتخابات (حوزه اصلی، آشوریان و کلیمیان و ارامنه) در شهرستان شاهین شهر و میمه و برخوار برگزار خواهد شد درصدد هستیم هر سه انتخابات با قوت و قدرت در راستای سیاست‌های کلی نظام برگزار شود.
کاظمی طبا عنوان کرد: در این دو شهرستان اقلیت‌های دینی نیز ساکن هستند از این رو انتخابات آشوریان، کلیمیان و ارامنه نیز برگزار خواهد شد.


مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #انتخابات #سیاست #ایران #شاهین شهر #اصفهان #مجلس #خبر
ما را دنبال کنید:
+