اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/10/5    کد خبر: 15727333   در دسته بندی استانها نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 4  دقیقه

معاون خدمات شهری شهرداری شاهین‌شهر؛

روزانه بیش از ۱۰۰ تن زباله خانگی از سطح شهر شاهین‌شهر جمع‌آوری می‌شود

روزانه بیش از ۱۰۰ تن زباله خانگی از سطح شهر شاهین‌شهر جمع‌آوری می‌شود

  معاون حوزه اجرایی و خدمات شهری شهرداری شاهین‌شهر گفت: روزانه بیش از ۱۰۰ تن زباله خانگی از سطح شهر شاهین‌شهر جمع‌آوری می‌شود.

به گزارش رسانه خبری جویا از اصفهان، رهام جباری ضمن تبریک میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) و فرا رسیدن سال نو میلادی ۲۰۲۴ اظهار کرد: کریسمس مهم‌ترین رویداد مذهبی بسیاری از کشورهای جهان بوده و این رویداد در همه نقاط جهان باشکوه برگزار می‌شود.



وی با اشاره به سکونت جمعی از ارامنه و اقلیت‌های مذهبی در شاهین‌شهر، افزود: شهرداری شاهین‌شهر امسال به همت اداره زیباسازی با آذین‌بندی درخت کریسمس به استقبال سالروز میلاد حضرت عیسی (ع) و آغاز سال ۲۰۲۴ میلادی رفت.

وی با تأکید بر ضرورت ساماندهی مطلوب‌تر در جمع‌آوری و دفن زباله‌‌ها اظهار کرد: جمع‌آوری و دفن بهداشتی زباله‌ها علاوه بر پیشگیری از تجمع حیوانات ولگرد، انتشار آلودگی و حفظ پاکیزگی شهر، شهروندان را نیز نسبت به زیبایی و سلامت شهر مسئولیت‌پذیرتر می‌کند.

وی نخستین گام در مدیریت پسماند را نهادینه‌سازی فرهنگ بیرون گذاری به‌موقع پسماند برای جمع‌آوری دانست و افزود: پسماند و زباله شاهین‌شهر طبق برنامه زمان‌بندی با خودروهای مکانیزه از درب منازل جمع‌آوری می‌شود.

معاون حوزه اجرایی و خدمات شهری شهرداری شاهین‌شهر با بیان اینکه در طول شبانه‌روز حدود ۱۰۰ تن زباله از شهر جمع‌آوری می‌شود، گفت: شهرداری با اعتباری حدود ۳۰۰ میلیارد ریال پاکیزگی و سلامت شهر را در جمع‌آوری پسماند و زباله از سطح شهر با جدیت دنبال می‌کند.

مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #شاهین شهر #شهرداری #زباله #جویا #مردم #جباری
ما را دنبال کنید:
+