اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/10/5    کد خبر: 15727334   در دسته بندی استانها نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 19  دقیقه

معاون اجرایی رئیس‌جمهور؛

اولویت دولت به‌کارگیری نیروی انسانی در تراز انقلاب اسلامی است

اولویت دولت به‌کارگیری نیروی انسانی در تراز انقلاب اسلامی است

  معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: اولویت کشور و دولت شناسایی و به کارگیری نیروی انسانی، مؤمن، کارآمد، متخصص، متعهد و در تراز انقلاب اسلامی است.

به گزارش رسانه خبری جویا از اصفهان، محسن منصوری، سه‌شنبه پنجم دی‌ماه، در بیست‌وششمین جشنواره شهید رجایی استان اصفهان، ضمن تسلیت شهادت سردار سیدرضی موسوی و با گرامیداشت یاد شهیدان ایران اسلامی، گفت: جشنواره شهید رجایی برای بررسی مسیر تعالی مدیریتی کشور است.


وی ادامه داد: برای تحلیل صحیح فضای مدیریت کشور بایستی در گام نخست نقشه کلان انقلاب اسلامی را درک و تحلیل کنیم و سپس با شناسایی نقطه‌ای که در آن ایستاده‌ایم مسیر حرکت آینده و هدف اصلی را برنامه ریزی کنیم.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور ضمن اشاره به اینکه نقطه مطلوب رسیدن به تمدن اسلامی است، اظهار کرد: این قله و هدف را مقام معظم رهبری بارها تبیین و پنج گام تحقق این نقشه را تشریح کرده‌اند.

منصوری ادامه داد: اکنون در مرحله تحقق دولت اسلامی هستیم که به لطف خداوند متعال در حال تحقق است و به خوبی می‌دانیم که بخش اصلی دولت اسلامی کارگزاران هستند.

وی عنوان کرد: دو بال پر قدرت دولت اسلامی، کارگزاران و نظامات و فرایندها هستند که اگر همزمان و همسو با یکدیگر باشند به سمت تحقق دولت اسلامی حرکت خواهیم کرد.

منصوری گفت: در حوزه مدیریتی بایستی تحول ایجاد کنیم از این رو شناسایی و به کار گیری نیروی انسانی، مؤمن، کارآمد، متخصص، متعهد و در تراز انقلاب اسلامی اولویت کشور است.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور اظهار کرد: در این مسیر بایستی در مرحله شناسایی و گزینش، تربیت و آموزش و در شیوه‌های ارزیابی سرمایه‌گذاری و تحول ایجاد کنیم.

منصوری خاطرنشان کرد: در این دولت، رویکرد ارزیابی‌ها در جشنواره شهید رجایی تغییر کرده است که جای تقدیر دارد.

وی تصریح کرد: هدف تنها این نیست که عنوان مبارک شهید رجایی بر این آیین گذاشته شود بلکه هدف اساسی رسیدن به یک مکتب مدیریتی کارآمد و در تراز انقلاب اسلامی است.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور ادامه داد: هدف از این جشنواره این است که مدیرانی که دارای شاخص‌های شهید والامقام رجایی هستند انتخاب شوند.

وی در خصوص شاخص‌های شناسایی مدیران برگزیده در جشنواره شهید رجایی، عنوان کرد: مکلف هستیم برای این جشنواره تابع شاخص‌های الگوی ایرانی اسلامی باشیم.

منصوری بیان کرد: بایستی مراقب باشیم در بازی شاخص‌ها گرفتار نشویم و گزارش گیری ها را نظام مند کنیم.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: شاخص‌های اسلامی و انقلابی بایستی در کنار شاخص‌های تخصصی و تجربی مد نظر قرار بگیرد و این شاخص‌ها در یک بستر قرار می‌گیرند.

منصوری تصریح کرد: در شاخص ارزیابی مدیران بایستی افزایش سرمایه اجتماعی به صورت علمی، عمل سریع مومنانه و انقلابی، تقویت فضای انقلابی کشور و جبهه انقلاب نیز مد نظر قرار بگیرد.

وی با تأکید بر حضور فعال مردم در انجام امورات، گفت: دخیل کردن مردم و استفاده از ظرفیت‌های مردمی نیز جزو شاخص‌هایی است که باید لحاظ شود زیرا پیچیده ترین مسائل را می‌توان با حضور فعال مردم حل کرد.

منصوری بیان کرد: عزم مدیر برای خدمت رسانی نیز جزو شاخص‌هایی است که مد نظر قرار نگرفته و جای آن در شاخص‌ها خالی است.

مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #انقلاب #اسلام #دولت #مردم #ایران #نیروی انسانی
ما را دنبال کنید:
+