اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/10/6    کد خبر: 15727339   در دسته بندی استانها نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 5  دقیقه

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام خبرداد؛

ساخت 400 واحد مسکونی برای مددجویان ساکن روستاهای استان ایلام

ساخت 400 واحد مسکونی برای مددجویان ساکن روستاهای استان ایلام

  مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از ساخت بیش از 400 واحد مسکونی برای مددجویان ساکن در روستاهای استان ظرف یک سال گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جویا از شهرستان بدره، ناصر مرادی در سفر به شهرستان بدره و در دیدار با یاسر علیزاده فرماندار این شهرستان اظهار کرد:  با خدماتی که در سالهای گذشته در مورد تأمین مسکن مددجویان کمیته امداد در مناطق روستایی استان انجام گرفته هم اکنون نیاز مسکن مددجویان واجد شرایط در روستاها به صفر رسیده است و اگر هم احیاناً مددجوی فاقد مسکن واجد شرایطی وجود داشته باشد ناشی از نداشتن زمین است.


وی یکی از مهم برنامه های کمیته امداد استان ایلام برای مددجویان را اشتغال آفرینی عنوان کرد و گفت: تحقق همه برنامه های اشتغال آفرینی امداد برای مددجویان نیازمند همکاری بانک ها و  شخص فرمانداران در شهرستانهای استان ایلام است.

مدیرکل کمیته امداد استان تصریح کرد: با توجه به اینکه برخی بانکها در شهرستانها به تعهدات اشتغالزایی و پرداخت تسهیلات به مددجویان عمل نکرده اند در این زمینه نیازمند پیگیری و همکاری فرمانداران هستیم.

از ساخت بیش از 400 واحد مسکونی برای مددجویان ساکن در روستاهای استان ظرف یکسال گذشته خبر داد و گفت: این خدمات علاوه بر کمک های عمرانی دیگر همچون تعمیرات مسکن،گازکشی ، ساخت حمام و فضاهای جانبی و موارد دیگر است.

*مدیریت کمیته امداد استان ایلام به شهرستان بدره توجه ویژه داشته باشد

یاسر علیزاده فرماندار  نیز در این دیدار گفت: :کمیته امداد اصلی ترین یار و پشتیبانی کننده محرومین است و در سال‌های گذشته کمیته امداد نه تنها در حوزه معیشت بلکه در حوزه اشتغال و توانمند سازی هم سرآمد بوده است.

وی با عنوان اینکه اشتغال آفرینی کمیته امداد برای نیازمندان اعتماد به نفس خانواده‌ها را به دنبال داشته است گفت:  همراهی با برنامه های کمیته امداد در خدمت رسانی از وظایف و اولویت‌های ما به عنوان نماینده و کارگزاران دولت است.

فرماندار بدره با بیان اینکه بدره از شهرستانهایی است که نیازمند توجه بیشتر است، تصریح کرد: در زمینه اشتغال و مسکن  نیازمندان در مناطق دور افتاده شهرستان بدره نیازمند توجه ویژه کمیته امداد هستیم.

مرتبط با جغرافیای ایلام با کلید # #بدره #علیشروان #ایلام #مردم #جویا #حمایت
ما را دنبال کنید:
+