اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/10/13    کد خبر: 15727354   در دسته بندی استانها نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 3  دقیقه

استاندار اصفهان خبرداد؛

اتخاذ ۹۴ مصوبه بمنظور توسعه و آبادانی شهرستان کوهپایه

اتخاذ ۹۴ مصوبه بمنظور توسعه و آبادانی شهرستان کوهپایه

  استاندار اصفهان از اتخاذ ۹۴ مصوبه لازم‌الاجرا در نشست شورای اداری مشترک استان و شهرستان کوهپایه، بمنظور توسعه و آبادانی این شهرستان خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا اصفهان، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان، شامگاه چهارشنبه سیزدهم دی‌ماه، در پایان شورای اداری مشترک استان و شهرستان کوهپایه ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی در گلزار شهدای کرمان، گفت: در قالب بیست و هشتمین سفر شهرستانی، به همراه معاونین استانداری و شورای اداری استان از ساعات ابتدایی صبح امروز در شهرستان کوهپایه حاضر شدیم.
وی ادامه داد: در جریان این سفر بازدیدهای مختلفی از مجموعه‌های صنعتی و سرمایه‌گذاری، طرح نهضت ملی مسکن، پروژه‌های راهسازی و ... داشتیم تا به صورت میدانی مسائل و چالش‌های شهرستان را مورد رصد و بررسی قرار دهیم.
استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: در روزهای اخیر نیز نشست بخشداران، شهرداران، دهیاران و رؤسای شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان کوهپایه با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری برگزار شد.
مرتضوی خاطرنشان کرد: همچنین ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان ویژه شهرستان کوهپایه نیز با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری برگزار شد.
وی متذکر شد: در جریان این سفر با نخبگان و فعالان فرهنگی و اجتماعی شهرستان کوهپایه دیدار و گفت‌وگو داشتیم و در نشست ملاقات مردمی بالغ بر ۸۱ نفر از مردم شهرستان به صورت چهره به چهره با مدیریت استان دیدار داشتند.
استاندار اصفهان اظهار کرد: در شورای اداری مشترک استان و شهرستان کوهپایه در مجموع ۲۵ مصوبه، در حوزه عمرانی و زیرساختی ۳۳ مصوبه و در بخش‌های اقتصادی ۳۶ مصوبه اتخاذ شد.
مرتضوی ادامه داد: با تأکیدی که انجام شد درصدد هستیم با تحقق این مصوبات مسائل و مشکلات مردم در این شهرستان کاهش یابد.
وی خاطرنشان کرد: چالش در حوزه راهسازی، محیط زیست، نهضت ملی مسکن و زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی از جمله مواردی بودند که در خصوص هر کدام از آنها مصوباتی اتخاذ شد.


مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #استاندار اصفهان #سیاست #جویا #ایران #توسعه #کوهپایه
ما را دنبال کنید:
+