اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/10/15    کد خبر: 15727363   در دسته بندی سیاسی نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 6  دقیقه

امام جمعه شاهین شهر؛

نظام مقدس جمهوری اسلامی چنین ترورهای بزدلانه‌ای را بر نمی‌تابد

نظام مقدس جمهوری اسلامی چنین ترورهای بزدلانه‌ای را بر نمی‌تابد

  امام جمعه شاهین‌شهر گفت: نیروهای امنیتی کشور در میدان عمل هستند و همه جهان به زودی خواهند دید که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران چنین ترورهای کور و بزدلانه‌ای را بر نمی‌تابد.

به گزارش رسانه خبری جویا به نقل از مهر، حجت الاسلام قاسم باقریان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شاهین‌شهر با تأکید بر رعایت تقوای الهی، ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی کرمان که گروهک تروریستی و دست پروده اسرائیل جنایتکار داعش مسئولیت آن را بر عهده گرفت، اظهار کرد: در هفته پیش رو اعیاد مختلفی از جمله روز شهدا را در پیش رو داریم که این نعمت بزرگ بسیاری از اقشار مختلف جامعه را در بر گرفته است.


وی به فرا رسیدن توطئه استعماری مصوبه کشف حجاب در زمان رضا شاه در ۱۷ دی ماه ۱۳۱۴ اشاره کرد و افزود: طرح تذکر به بدحجاب‌ها مدتی است که به صورت مردمی و البته ضابطه مند در برخی از استان‌های کشور در حال اجرا است که آثار و برکات فراوانی به همراه داشته است و دلیل این اتفاق مردم کردن آن بوده است‌

امام جمعه شاهین‌شهر تصریح کرد: رضاشاه که مستعمره آمریکا و انگلیس بود قانون کشف حجاب را یکباره صادر نکرد. بلکه به تدریج لباس‌های اروپایی زنان غربی با کنسرت‌های بی‌حجاب قمرالملوک وزیری در باشگاه ایران به بنیان‌گذاری تیمورتاش وزیر دربار بانفوذ رضا خان را به میان مردم آورد تا بتواند بدین شکل هویت ایرانی و اسلامی را از بانوان ما بگیرید که موفق به چنین کاری نشد.

وی با تاکید بر اینکه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و هم پیمانان او به هیچ عنوان قابل تطهیر نیستند به فرا رسیدن قیام خونین ۱۹ دی ماه مردم قم اشاره کرد و گفت: قیام ۱۹ دی تجمع و راهپیمایی مردم و طلابِ شهر قم در سال ۱۳۵۶ ش، در اعتراض به انتشار مقاله «ایران و استعمار سرخ و سیاه» در روزنامه اطلاعات که در بخشی از آن مطالبی علیه امام خمینی بیان شده بود. این اعتراض از ۱۸ دی آغاز و تا ۲۰ دی به طول انجامید و اوج آن در ۱۹ دی رخ داد. قیام ۱۹ دی سرآغاز سلسله حرکت‌های اعتراض‌آمیز مردم علیه نظام پادشاهی پهلوی دانسته شده که منجر به انقلاب اسلامی ایران شد.

حجت الاسلام باقریان بیان داشت: این قیام‌ها به همان مکتب اعتقادی ملت ایران اسلامی به ولایت و شهادت و مسئله مهم مهدویت بر می‌گردد که باید همیشه چراغ آن رسیدن به هدف نهایی زنده باشد.

وی با بیان اینکه مستضعف یعنی عقب نگه داشته شده، ادامه داد: بزرگ‌ترین توطئه جریان آمریکایی و صهیونیستی این است که ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی را مستضعف نگه دارد که به فضل الهی و رهبری مقام معظم رهبری و ایثار شهدایی همچون حاج قاسم سلیمانی و شهدای تروری همچون کرمان، شیراز، خوزستان، تهران و زاهدان و سایر به این امر دست پیدا نکرده است.

خطیب نماز جمعه شاهین‌شهر تاکید کرد: توطئه امروز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی القای ناامیدی از طریق رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی به دل جامعه و ایجاد حوادثی همچون همین حادثه تروریستی کرمان توسط دست پروده آنها داعش است.

وی اضافه کرد: دشمنان کنونی ایران اسلامی الان با ایجاد و گسترش مکاتب و تفکرات دروغین به نام دین و اسلام و ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی در تلاش هست که اسلام ناب محمدی را حذف و نابود کند.

امام جمعه شاهین‌شهر گفت: به هیچ عنوان ترور و تروریست مورد تأکید نیست و تا این لحظه همه مکر و حیله آمریکا و جریان اسرائیلی و صهیونیستی به خود آنها برگشت داده شده است.

وی متذکر شد: نیروهای امنیتی کشور در میدان عمل هستند و همه جهان به زودی خواهند دید که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران چنین ترورهای کور و بزدلانه ای را بر نمی تابد و به آن پاسخ دندان شکنی خواهد داد.

مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید #
ما را دنبال کنید:

نظرات بازدیدکنندگان

 محمدرضا کیانفر
. دیاکو حسینی کارشناس سیاسی گفت: رژیم صهیونیستی توسط داعش تلاش می‌کند بین ایران و آمریکا جنگ ایجاد کند. آقای حسینی، جمهوری اسلامی عاقلتر از آن است که آلت دست اسرائیل گردد زیرا به روشنی می‌داند ورود به هر جنگی در حکم خودکشی می‌باشد و با خوردن جام زهر نمی‌تواند از آن خارج شود. در طریق سیل هایل چیست دیواری گلین، در گذار باد صرصر کیست مقداری هبا. علم سقراطی رسد بر شاکران از شوکران، حکمت بقراطی آرد بر فقیران فیقرا. سرور گرامی، تنها راه نجات میهن اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم: 1- قطع دشمنی با آمریکا برای دفع تهدیدات خارجی. 2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی. با تشکر از توجه شما.
+