اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/10/15    کد خبر: 15727365   در دسته بندی استانها نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 6  دقیقه

امام جمعه بدره:

با مدیر ضعیف و بخشنامه‌ای نمی‌توان تحول ایجاد کرد

با مدیر ضعیف و بخشنامه‌ای نمی‌توان تحول ایجاد کرد

  امام‌جمعه شهرستان بدره گفت: با مدیر ضعیف و بخشنامه‌ای نمی‌توان تحول ایجاد کرد، بیمارستان بدره سال گذشته کلنگ‌زنی شد و انتظار مردم از دولت انقلابی اتمام این پروژه مهم است.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از ایلام، حجت‌الاسلام محسن دانیاری امام‌جمعه شهر بدره در خطبه‌های این هفته نمازجمعه با تأکید و سفارش بر رعایت تقوای الهی با قدردانی از حضور ملت ایران و به‌ویژه شهرستان بدره درمراسمات ولادت فاطمه زهرا (س) و سالگرد سردار دل‌ها حاج‌قاسم سلیمانی به حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان اشاره کرد و گفت: حادثه بسیار دردناک تروریستی در کرمان که منجر به شهادت مظلومانه جمعی از زائران سردار دل‌ها که عاشقانه برای زیارت مزار حاج‌قاسم رفته بودند شد، بزرگ‌ترین حمله تروریستی در طول عمر انقلاب اسلامی بود که این حادثه دردناک را به محضر امام‌زمان(عج)، مقام معظم رهبری و ملت بزرگ ایران تسلیت عرض می‌کنم.


وی با بیان اینکه هدف دشمنان ایجاد ناامنی و فتنه در کشور، افزود: ایجاد رعب و ترس در دل عاشقان سرباز ولایت که با شوق به مزار حاج‌قاسم رفته بودند به‌هیچ‌عنوان نمی‌تواند خللی در عزم ملت ایران در دفاع از ولایت و آرمان‌های شهدا وارد کند.

امام‌جمعه بدره ایجاد تفرقه بین مردم با تخریب‌کردن نیروهای امنیتی و نظامی را یکی دیگر از اهداف حملات تروریستی عنوان کرد و گفت: حفظ انسجام و وحدت ملی بسیار مهم است و ملت بزرگ ایران نمی‌گذارد تاریخ تکرار شود و قبر مطهر سیدالشهدای مقاومت خالی از زائران بماند.

وی با بیان اینکه مشت محکم‌تر ما بر دهان دشمان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضور پرشور در انتخابات پیشرو خواهد بود، افزود: دشمنان انقلاب پس از ناکامی در فتنه اخیر تمام تلاش خود را برای برگزاری انتخابات حداقلی به کار بسته‌اند، اما ملت بزرگ ایران این بار هم مثل همیشه دشمنان انقلاب اسلامی را ناکام و با حضور پرشور و انتخاب اصلح پاسخ کوبنده‌ای به نقشه‌های شیطانی آنها خواهد داد.

حجت‌الاسلام دانیاری با بیان اینکه به ایام دهه فجر نزدیک می‌شویم و طرح‌های آماده بهره‌برداری برای دهه فجر وجود ندارد، گفت: با مدیر ضعیف و بخشنامه‌ای نمی‌توان تحول ایجاد کرد، بیمارستان بدره سال گذشته کلنگ‌زنی شد و انتظار مردم از دولت انقلابی اتمام این پروژه مهم است.

وی با انتقاد از افزایش قیمت کالاهای اساسی مردم، گفت: مدت‌هاست که گوشت قرمز از سبد غذایی بسیاری از خانواده‌ها حذف شده است و یکی از معجزاتی که این روزها شاهد هستیم پروازکردن مرغ است مرغ جزو پرندگانی است که پرواز نمی‌کند؛ اما افزایش قیمت آن سبب پر کشیدنش از سفره‌های اقشار آسیب‌پذیر جامعه شده است.

مرتبط با جغرافیای ایلام با کلید # #بدره #علیشروان #ایلام #مردم #جویا #امام #نمازجمعه #تهران
ما را دنبال کنید:
+