اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/10/24    کد خبر: 15727385   در دسته بندی سیاسی نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 4  دقیقه

با حضور معاون سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان؛

فرآیند اجرای انتخابات در شهرستان‌های نجف آباد و تیران و کرون بررسی شد

فرآیند اجرای انتخابات در شهرستان‌های نجف آباد و تیران و کرون بررسی شد

  در جلسه ستاد انتخابات استان اصفهان، فرایند اجرای انتخابات در شهرستان‌های نجف آباد و ایران و کرون با حضور فرمانداران این دو شهرستان، بررسی شد.

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری صدای جویا از استان اصفهان، محمدرضا جان‌نثاری رئیس ستاد انتخابات استان، یکشنبه بیست‌و‌چهارم دی‌ماه، ضمن تبریک حلول ماه رجب، گفت: بیست و یکمین جلسه ستاد انتخابات استان مطابق یکشنبه‌های هر هفته برگزار و مراحل فنی اجرای انتخابات در استان بررسی شد.
وی ادامه داد: در این جلسه مسائل حول محور فناوری اطلاعات به صورت ویژه بررسی شد همچنین فرمانداران شهرستان‌های نجف‌آباد و تیران و کرون که یک حوزه انتخابیه مشترک دارند حضور داشتند و گزارش جامعی ازفرایند برگزاری انتخابات در این دو شهرستان ارائه کردند.
رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان بیان کرد: انشاالله با روندی که در پیش است انتخابات بسیار باشکوهی در یازدهم اسفندماه داشته باشیم.
جان‌نثاری عنوان کرد: مراحل اجرای انتخابات در استان اصفهان طبق تقویم آن در حال اجراست و برای برگزاری انتخابات از آمادگی مناسبی برخوردار هستیم.

پیش‌بینی ۲۰۲ شعبه اخذ رأی در شهرستان نجف آباد

موسی مباشری فرماندار شهرستان نجف آباد نیز گفت: جلسات ستاد انتخابات در این شهرستان به صورت مستمر و هفتگی تشکیل می‌شود.
وی ادامه داد: ۲۰۲ شعبه اخذ رأی در شهرستان نجف‌آباد پیش‌بینی شده است و ۱۷۵ شعبه در بخش مرکزی و ۲۷ شعبه در بخش مهردشت خواهیم داشت.
فرماندار شهرستان نجف‌آباد عنوان کرد: چهار هزار و ۳۰۰ نفر تحت عنوان عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی، انتظامی، فنی و پشتیبانی در شهرستان انتخاب شده‌اند.
وی افزود: از هفته‌های آینده وارد مرحله آموزش عوامل اجرایی خواهیم شد.

پیش‌بینی ۷۲ شعبه اخذ رأی در شهرستان تیران و کرون

علی محمدی کیا فرماندار شهرستان تیران و کرون نیز در خصوص اقدامات انجام شده در این شهرستان جهت برگزاری انتخابات، گفت: اقدامات اولیه شامل پیش‌بینی تعداد و محل شعب اخذ رأی در شهرستان انجام شده است و گزارش آن به ستاد انتخابات استان ارائه شد.
وی ادامه داد: ۷۲ شعبه اخذ رأی در مجموع شهرستان تیران و کرون پیش‌بینی شده که از این تعداد ۶۷ شعبه ثابت و ۵ شعبه سیار خواهند بود.
فرماندار شهرستان تیران و کرون اظهار کرد: انتخاب معتمدین مستقر در شعب اخذ رأی نیز انجام شده است و برای برگزاری جلسات آموزشی آماده هستیم.


مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #انتخابات #مجلس #سیاست #استانداری #اصفهان
ما را دنبال کنید:
+