اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/10/27    کد خبر: 15727393   در دسته بندی استانها نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 3  دقیقه

رئیس سازمان آتش‌نشانی شاهین‌شهر خبرداد؛

آتش‌نشانان شاهین‌شهری جان هفت نفر را نجات دادند

آتش‌نشانان شاهین‌شهری جان هفت نفر را نجات دادند

  رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهین‌شهر از نجات جان هفت نفر که دچار گاز گرفتگی شده بودند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، آتش پاد رستمی اظهار کرد: در پی تماس تلفنی کارفرمای ساختمان نیمه کاره به یکی از ایستگاه های آتش‌نشانی مبنی بر اینکه کارگران درب را باز نمی کنند، نیروهای عملیاتی سریعاً به محل حاضر و با هماهنگی وارد ساختمان شده و ضمن خاموش نمودن اجاق گاز تک شعله و تهویه هوای درون اتاق، هفت کارگر در حال بیهوشی را به بیرون منتقل نموده و با انجام اقدامات اولیه آنها را از مرگ حتمی نجات دادند.


وی در این رابطه با بیان نکات ایمنی خدمت شهروندان شاهین‌شهری ادامه داد: از بخاری های استاندارد برای گرم کردن منزل و محل کار استفاده نموده و از هر گونه وسیله و مشعل غیر استاندارد استفاده ننمایید. بخاری باید توسط لوله به دودکش وصل و گازهای حاصل از سوختن از ساختمان خارج گردد. از بخاری های بدون دودکش در ساختمان به هیچ عنوان استفاده نگردد. لوله بخاری را داخل آب قرار ندهید چراکه بسیار خطرناک است. لوله دودکش باید از بلندترین نقطه ساختمان بین 30 تا 70 سانتیمتر بالاتر رفته و سپس کلاهك H نصب گردد.

وی از تصادف دو دستگاه خودرو سواری در محله گلدیس خبرداد و گفت: یک دستگاه خودروی پراید با خودروی تیبا در خیابان طیب محله گلدیس برخورد شدید نموده که نیروهای عملیاتی سریعاً به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهین‌شهر تصریح کرد: با توجه به حبس و مصدومیت راننده پراید ابتدا نسبت به ایمن سازی محل و قطع برق و گاز خودروها اقدام و سپس با استفاده از ابزار هیدرولیک، راننده محبوس خودرو پراید از خودرو آزاد و توسط کادر اورژانس به بیمارستان منتقل شد. 

مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #شهرداری #اصفهان #مردم #شاهین‌شهر #ایران #جویا
ما را دنبال کنید:
+