اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/11/6    کد خبر: 15727411   در دسته بندی استانها نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 4  دقیقه

امام جمعه شاهین‌شهر ؛

حضور ۸۰۰ جوان شاهین‌شهری در مراسم اعتکاف امسال نشان عملیاتی ساختن بیانیه گام دوم انقلاب است

حضور ۸۰۰ جوان شاهین‌شهری در مراسم اعتکاف امسال نشان عملیاتی ساختن بیانیه گام دوم انقلاب است

  امام جمعه شاهین‌شهر گفت: حضور ۸۰۰ جوان شاهین‌شهری در مراسم اعتکاف امسال نشان عملیاتی ساختن بیانیه گام دوم انقلاب در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری است.

به گزارش صدای جویا از اصفهان، حجت‌الاسلام قاسم باقریان در خطبه های این هفته نماز جمعه شاهین‌شهر با تأکید و سفارش بر رعایت تقوای الهی اظهار کرد: ابتدای هفته جای مصادف هست با ارتحال حضرت زینب کبری(س) پیام آور بزرگ کربلا و شخصیتی که با خطبه های تبیین کننده خویش موجب شد که یزیدیان آن زمان در رسیدن به اهداف پلید و شیطانی خود ناکام بمانند.
وی افزود: خداوند متعال فضلیت های بزرگی در شخصیت مبارک حضرت زینب کبری (س) نهفته است که یکی از آن حادثه تاریخی کربلا است و واقعا کربلا در کربلا می ماند از زینب نبود.
امام جمعه شاهین‌شهر تصریح کرد: استقبال امسال از برنامه های اعتکاف در شهر شاهین‌شهر نسبت به سال گذشته مثال زدنی است و از معتکفین حاضر در مصلی نماز جمعه التماس دعای ویژه برای همه مسلمان جهان بخصوص از بین رفتن غده سرطانی اسرائیل جنایتکار را داریم.
حجت الاسلام باقریان بیان داشت: حضور باشکوه نزدیک ۸۰۰ نفر از جوانان در مراسم معنوی اعتکاف در شاهین‌شهر نشان می دهد نسل کنونی برای ایفای نقش در راستای همان بیانیه گام دوم انقلاب و عملیاتی کردن فرمایشات مقام معظم رهبری چقدر آمادگی دارد.
وی ادامه داد: علت حمله نکردن جمهوری اسلامی ایران به پایتخت شیطان که اسرائیل جنایت کار و غاصب باشد دارای حساب و کتاب و برنامه است‌.
خطیب نماز جمعه های شاهین‌شهر تصریح کرد: رژیم منحط صهیونیستی توسط سیاست مداران آمریکا و انگلیس و برخی کشورهای غربی دیگر بنای آن جهت تحریک و نابودی جهان گذاشته است تا بتوانند بر دنیا حکومت کنند و به اهداف پلید و شیطانی خود دست پیدا کنند.
امام جمعه شاهین‌شهر گفت: فعلا رژیم جعلی صهیونیستی به صورت مستقیم با ما وارد جنگ نشده است و چنانچه اقدام به چنین کاری کند بدون ما در کمترین زمان پاسخ خواهیم داد و سریعا این رژیم غاصب و کودک کش را از روی کره زمین محو خواهیم کرد.
وی با اشاره بازگشت امام خمینی(ره) به کشور و آغاز برنامه های دهه فجر از مسئولان خواست که به درستی برنامه و فعالیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را برای مردم تبیین کنند.
حجت الاسلام باقریان در پایان از رسانه ها خواست با توجه به نزدیک شدن به دو انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی شور انتخاباتی ایجاد کنند.


مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #امام جمعه #شاهین‌شهر #باقریان #سیاسی #جویا
ما را دنبال کنید:
+