اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/11/11    کد خبر: 15727422   در دسته بندی سیاسی نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 4  دقیقه

معاون سیاسی استانداری اصفهان تاکید کرد؛

با تخلفات انتخاباتی در استان اصفهان بدون تبعیض برخورد می شود

با تخلفات انتخاباتی در استان اصفهان بدون تبعیض برخورد می شود

  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: تخلفات و تبلیغات زودهنگام داوطلبان به دقت رصد و با آن بدون چشم پوشی و تبعیض برخورد می شود.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، شورای اطلاع رسانی استان اصفهان با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان و متشکل از نمایندگان رسانه های مکتوب و الکترونیکی با هدف سیاست گذاری مجموعه حرکت‌های رسانه‌ای استان تشکیل شده است.

محمدرضا جان‌نثاری معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در این نشست گفت: بی اعتنایی به اجرای تصمیم ها و مصوبات این شورا در هیات رسیدگی به تخلفات مطرح و برای آن تصمیم گیری می شود.

وی افزود: رسانه ها پاسخگو نبودن مدیران نهادهای دولتی را بطور دقیق به شورا منعکس کنند تا پیگیری شود.

جان نثاری با بیان اینکه پاسخگویی ابتدا باید از سمت مدیرانِ نهادهای اجرایی و بطور خودجوش آغاز شود، گفت: بر اساس رویکرد شورای اطلاع رسانی استان هیچ محدودیتی برای انتشار اخبار وجود ندارد مگر مواردی را که شورای تأمین بطور مشخص اعلام کرده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان تاکید کرد: مسوولان در هر ترازی که هستند باید پاسخگوی مردم باشند، البته گاهی اشاره به برخی مسائل در یک بازه زمانی خاص به مصلحت استان نیست که هم افزایی رسانه ها در این زمینه ضروری است.

جان نثاری عنوان کرد: شورای اطلاع رسانی استان باید فرایند مطالبه گری و پاسخگویی را با برنامه ریزی و اجرای روش های مناسب متوازن کند.

وی افزود: رسانه ها با تولید اخبار بدون ابهام و مطالبه گریِ اصولی مردم را از اقدامات مسوولان و حتی کم کاری ها و مشکلاتی که وجود دارد آگاه کنند.

جان نثاری پیشنهاد کرد: مطالبات و چالش های اهالی رسانه به تفکیک نوع فعالیت آنها با تشکیل جلسات رسته ای احصاء و چاره اندیشی شود.

وی افزود: برپایی میز خدمت، تسهیل فرایندهای جاری، امید آفرینی، تبلیغات محیطی و بیان دستاوردها و موفقیت ها همزمان با دهه فجر به همه نهادهای دولتی ابلاغ شده و رسانه ها اجرای آن را پیگیری و اطلاع رسانی کنند.

جان نثاری خاطرنشان کرد: فرایند اجرایی انتخابات در استان تاکنون بطور مطلوب پیش رفته و پیش بینی ها و تجهیزات مورد نیاز در شعب اخذ رای برای این رقابت سرنوشت ساز تأمین شده است.

وی تصریح کرد: تخلفات و تبلیغات زودهنگام داوطلبان به دقت رصد و با آن بدون چشم پوشی و تبعیض برخورد می شود.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفند سالجاری برگزار می‌شود.


مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #انتخابات #مجلس #سیاست #استانداری #اصفهان
ما را دنبال کنید:
+