اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/11/12    کد خبر: 15727424   در دسته بندی فرهنگ و تاریخ نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 3  دقیقه

شهردار شاهین‌شهر خبرداد:

اجرای ۳۰ برنامه فرهنگی و ورزشی توسط شهرداری شاهین‌شهر در ایام الله دهه فجر امسال

اجرای ۳۰ برنامه فرهنگی و ورزشی توسط شهرداری شاهین‌شهر در ایام الله دهه فجر امسال

  شهردار شاهین‌شهر گفت: بیش از سی برنامه فرهنگی و ورزشی در بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی توسط شهرداری شاهین‌شهر برگزار می شود.

سعید ابریشمی راد در گفت و گو با خبرنگار رسانه خبری صدای جویا در اصفهان ضمن گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین تسلیت درگذشت حضرت آیت الله نمازی عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه اسبق کاشان، اظهار کرد: بیش از سی برنامه فرهنگی و ورزشی در بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی توسط شهرداری شاهین‌شهر برگزار می شود.


وی افزود: شهرداری شاهین شهر در دو بخش جلوه‌های بصری و برنامه‌های فرهنگی به استقبال چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی می‌رود.

ابریشمی راد محور محتوایی برنامه‌های فرهنگی را تقویت باورهای عمومی برای امید به آینده ، ترویج و گسترش نمادهای هویت ملی و افزایش آگاهی مردم از تاریخ انقلاب اسلامی برشمرد و تصریح کرد: در این راستا بیش از سی برنامه فرهنگی و ورزشی در دهه فجر اجرا می‌شود که تمرکز اصلی آن بر مبنای تبیین و تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی و ضرورت شکل‌گیری آن برای نسل‌های جوان‌تر است.

وی با اشاره به دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی پیش‌رو، تصریح‌کرد: استفاده از مشارکت مردمی در بخشی از برنامه‌های دهه فجر از رویکردهای امسال بوده است، بر همین اساس با تسهیلگری، حضور و مشارکت مردم در برنامه‌ها را فراهم می‌نماییم.

شهردار شاهین‌شهر حکمرانی دینی و الهی در تغییر محوریت حاکمیت و حکومت، دخیل شدن مردم در سرنوشت خود و تغییر کارکرد دین را از جمله پیامدهای پیروزی انقلاب اسلامی در کشور برشمرد و خاطرنشان‌کرد: برنامه‌های دهه فجر امسال با نگرش نوآوری و خلاقیت در سه سطح محلات، شهری و ملی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه آذین بندی متناسب می‌تواند رنگ و بوی پیروزی و استقلال را در شهر منعکس کند، گفت: امسال با نصب سه المان رهایی و آزادی، مقاومت و والفجر در میادین اصلی شهر و زینت بخشی بلوار امام خمینی(ره) از ورودی پل شهدا تا میدان ولی‌عصر(عج) و سایر نقاط دیگر شهر به صورت ریسه‌ای و نمادی از پرچم جمهوری اسلامی، به استقبال چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی رفته‌ایم.

مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #شهرداری #ابریشمی #مردم #شاهین‌شهر #ایران #جویا
ما را دنبال کنید:
+