اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/11/12    کد خبر: 15727426   در دسته بندی اجتماعی نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 2  دقیقه

جانشین فرماندهی انتظامی شاهین شهر:

دو سوداگر مرگ با ۴۲ بسته مواد مخدر در شاهین‌شهر دستگیر شدند

دو سوداگر مرگ با ۴۲ بسته مواد مخدر در شاهین‌شهر دستگیر شدند

  جانشین فرماندهی انتظامی شاهین شهر و میمه گفت: پلیس روز گذشته دو سوداگر مرگ را در حین فروش مواد افیونی در یکی از پارکهای خیابان شاهین شهر مشاهده و در عملیاتی ضربتی خودروی آنها را متوقف و هر دو متهم را به همراه بیش از ۴۲ بسته مواد مخدر دستگیر کردند .

به گزارش گروه اجتماعی رسانه خبری صدای جویا از اصفهان، سرهنگ حجت فرهادی  با اعلام این خبر اظهار داشت: پیرو دریافت شکایات مردمی از دو نفر سرنشینان یک دستگاه خودروی پراید که در محدوده خیابان عطار شاهین شهر  اقدام به توزیع  و فروش مواد مخدر در بین جوانان می‌کردند، توقیف خودروی مذکور و دستگیری متهمان در دستور کار پلیس قرار گرفت.


وی افزود: در این رابطه روز گذشته مأموران انتظامی یگان امداد شهرستان شاهین‌شهر و میمه دو سوداگر مرگ را در حین فروش مواد افیونی در یکی از پارکهای خیابان مذکور مشاهده و در عملیاتی ضربتی خودروی آنها را متوقف و هر دو متهم را به همراه بیش از ۴۲ بسته مواد مخدر دستگیر کردند .

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه در ادامه گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت اموال موجود در باغ ویلا های حومه شهر گز  و اموال معابر عمومی و منازل در حال ساخت این شهر موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۳گز قرار گرفت.

وی افزود: در این رابطه ماموران با اشراف اطلاعاتی خود باغی را که در حومه این شهر محل تجمع سارقان و معتادان ولگرد بود شناسایی و پس از هماهنگی با دادستان شهرستان شاهین‌شهر و میمه در عملیاتی ضربتی با ورود به این پاتوق ۴ نفر سارق معتاد و ولگرد را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: در بازرسی از این پاتوق ها علاوه بر کشف مقادیری مواد افیونی تعداد زیادی اموال مسروقه که سارقان از اماکن خصوصی شهر گز سرقت کرده بودند کشف شد.

مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #پلیس #افیونی #شاهین‌شهر #قاچاق #زندان
ما را دنبال کنید:
+