اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/11/13    کد خبر: 15727429   در دسته بندی استانها نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 4  دقیقه

امام‌جمعه موقت بدره:

ایام‌الله دهه مبارک فجر یادآور ولایت‌پذیری و میثاق ملت با امام راحل است

ایام‌الله دهه مبارک فجر یادآور ولایت‌پذیری و میثاق ملت با امام راحل است

  امام‌جمعه موقت بدره گفت: ایام‌الله دهه مبارک فجر، یادآور رشادت، از خودگذشتگی، همبستگی، ولایت‌پذیری و میثاق ملت ایران با امام راحل عظیم‌الشأن و مقتدای امت است.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از ایلام، حجت‌الاسلام محمدامین یوسفی امام‌جمعه موقت شهر بدره در خطبه‌های این هفته نماز با تبریک دهه مبارک فجر گفت: ایام‌الله دهه مبارک فجر، یادآور رشادت، از خود گذشتگی، همبستگی، ولایت‌پذیری و میثاق ملت ایران با امام راحل عظیم‌الشأن و مقتدای امت است که استقلال، آزادی، حاکمیت اسلام عزیز و استقرار نظام جمهوری اسلامی را برای این مرز و بوم به ارمغان آورد.


وی افزود: انقلابی که الان در دست ماست امانتی است از شهیدان به ما رسیده و کوچک‌ترین خیانت در هر پست و مقامی به این انقلاب خیانت به خون پاک ۳۰۰ هزار شهیدی است که برای امنیت و آسایش و اقتدار این کشور جان خود را فدا کردند.

امام جمعه موقت شهر بدره با بیان اینکه انسان‌های بزرگ خود را برای انقلاب هزینه می‌کنند، تصریح کرد: برخی با دین معامله دنیا می‌کنند در حالی که شهدا در مکتب خود، جان و مال و خانواده و تحصیل و حتی پُست و مقامشان را برای انقلاب هزینه کردند.

وی همچنین با بیان اینکه دشمنان انقلاب همواره تلاش دارند با تبلیغات سوء خود دستاوردها و موفقیت‌های انقلاب اسلامی را نادیده یا کم‌رنگ جلوه دهند، بیان داشت: ملت آگاه و فهیم ایران هرگز فریب تبلیغات منفی دشمنان را نمی‌خورد و با حضور و مشارکت گسترده خود در انتخابات باعث اقتدار نظام و انقلاب خواهند شد.

حجت‌الاسلام یوسفی خاطرنشان ساخت: در هفته پیش روز مناسبت‌های ویژه‌ای از جمله؛ روز فناوری فضایی، شهادت امام موسی کاظم (ع) و مبعث حضرت رسول اکرم (ص) و روز نیروی هوایی را در پیش داریم که باید هر کدام به نوبه خود گرامی داشته شوند.

مرتبط با جغرافیای ایلام با کلید # #بدره #علیشروان #ایلام #مردم #جویا #فجر
ما را دنبال کنید:
+