اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/11/28    کد خبر: 15727458   در دسته بندی استانها نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 2  دقیقه

رئیس کمیته امداد شهرستان بدره:

12 واحد مسکونی امسال تحویل مددجویان بدره ای می شود/مددجویان فاقد مسکن دارای زمین ، صاحب خانه می شوند

12 واحد مسکونی امسال تحویل مددجویان بدره ای می شود/مددجویان فاقد مسکن دارای زمین ، صاحب خانه می شوند

  رئیس کمیته امداد شهرستان بدره گفت: تا پایان امسال در مجموع 12 واحد مسکونی که مربوط به مددجویان روستایی هستند تحویل خانواده های نیازمند فاقد مسکن خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از ایلام،  محمد جواد پیری با بیان اینکه در دهه فجر امسال تعدادی از این واحدها تحویل مددجویان شده است گفت: بقیه این واحدها در آستانه ی تکمیل شدن و واگذاری به مددجویان هستند.

وی افزود: این واحدهای مسکونی با مشارکت کمیته امداد و بنیاد مسکن ساخته شده و برای ساخت هر یک از این واحدها بیش از 400 میلیون تومان شامل کمک بلاعوض کمیته امداد و تسهیلات بانکی کم بهره هزینه شده است.

وی همچنین گفت: سال گذشته نیز 18 واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد ساخته و تحویل خانواده های مددجو شده است.

رئیس کمیته امداد بدره با بیان اینکه  مددجویان فاقد مسکن و واجد شرایط چنانچه دارای زمین باشند در سریع ترین زمان ممکن برای ساخت مسکن آنها اقدام می شود افزود: سهمیه  کمیته امداد بدره امسال ساخت ۱۰ واحد مسکونی بوده که تاکنون ۱۲ خانوار شناسایی شده و این نهاد با همکاری بنیاد مسکن و سپاه نسبت به احداث مسکن برای این خانواده ها اقدام خواهد کرد.

پیری در پایان گفت: امسال علاوه بر ساخت این 12 واحد مسکونی خدمات عمرانی دیگری همچون تعمیرات مسکن، ساخت فضاهای جانبی و سرویس های بهداشتی و حمام، ایزوگام و گازکشی منازل به مددجویان کمیته امداد بدره ارائه شده است.


مرتبط با جغرافیای ایلام با کلید # #بدره #ایلام #خبر #مردم #جویا #کمیته امداد
ما را دنبال کنید:
+