اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/12/25    کد خبر: 15727491   در دسته بندی استانها نوشته شده توسط جویا
زمان تقریبی مطالعه: 4  دقیقه

امام‌جمعه شهرستان کوهپایه:

انصارالله یمن به شدت هیمنه غرب را شکست

انصارالله یمن به شدت هیمنه غرب را شکست

  امام‌جمعه شهرستان کوهپایه گفت: آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل و انگلیس خبث در جنایات خودشان و کشتار مظلومین غزه به دنبال قدرت‌نمایی هستند درحالی‌که هم اکنون در مقابل انصارالله و جریان مقاومت در یمن تسلیم شده‌اند و شیعیان یمن هیمنه آنها را به‌شدت در هم شکسته‌اند.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، حجت‌الاسلام علی‌اکبر جمیاری امام‌جمعه و خطیب نمازجمعه‌های شهرستان کوهپایه در خطبه‌های این هفته نمازجمعه با تأکید و سفارش بر رعایت تقوای الهی اظهار کرد: آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل و انگلیس خبث در جنایات خودشان  و کشتار مظلومین غزه به دنبال قدرت‌نمایی هستند درحالی‌که هم اکنون در مقابل انصارالله و جریان مقاومت در یمن تسلیم شده‌اند و شیعیان یمن هیمنه آنها را به‌شدت در هم شکسته‌اند.


وی افزود: عید نوروز 1403 را باید با معنویت ماه مبارک رمضان و شب های قدر عجین کنیم چراکه صله ارحام دور هم  با سفرهای ساده ی افطاری وجلسات قرآن در بهار قرآن و بهارطبیعت سال جدید ما را پربارتر خواهد کرد.

امام‌جمعه شهرستان کوهپایه تصریح کرد: حضرت خدیجه مادر اسلام است؛ چراکه که با ثروت خود و جهاد خود توانست برای پیشبرد اسلام ایثار نماید و هم اکنون هم خود هم فرزندش حضرت فاطمه زهرا (س) الگویی برای زنان آزاده جهان هستند.

وی بیان داشت: مجلس دوازدهم باید مراقب ایجاد اختلاف که تلخ کننده  فعالیت‌های مجلس و خدمت به مردم است باشد و با وحدت به دنبال رفع مشکلات اقتصادی مردم باشند و همان‌گونه که مقام معظم رهبری تأکید کردند مسئولیت این مجلس از مجالس قبل بیشتر است.

حجت‌الاسلام جمیاری ضمن گرامیداشت فرا رسیدن 25 اسفندماه یاد و گرامی داشت شهید مهدی باکری و نانمگذاری این روز به نام شهردار گفت: شهرداران باید خدمتگزار مردم بوده و همچون شهید مهدی باکری مخلصانه به مردم خدمت کنند.

مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #کوهپایه #امام جمعه #نماز #مردم #اصفهان #جویا
ما را دنبال کنید:
+