اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/12/26    کد خبر: 15727494   در دسته بندی استانها نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 4  دقیقه

امام جمعه شهر بدره تاکید کرد:

حسرت افتتاح یک طرح شاخص در دل مردم شهرستان بدره مانده است

حسرت افتتاح یک طرح شاخص در دل مردم شهرستان بدره مانده است

  امام جمعه بدره گفت: حسرت افتتاح یک طرح شاخص در دولت سیزدهم در دل مردم شهرستان بدره مانده است.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از ایلام، حجت الاسلام محسن دانیاری در خطبه‌های نمازجمعه شهر بدره با اشاره به حلول دو بهار طبیعت و قرآن، گفت: رمضان ماه انسان‌سازی است که مسلمانان باید از این ماه مبارک و معنوی به خوبی در جهت تهذیب و تحول درونی خود استفاده کنند.


وی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان فرصتی برای توسعه و ترویج فرهنگ حجاب و عفاف است، اظهار کرد: باید این فرهنگ در جامعه گسترش داده و حجاب و عفاف در جامعه مدیریت شود.

امام جمعه بدره بیان کرد: روزه خواری در ملأ عام جرم محسوب می‌شود و انتظار می‌رود آحاد جامعه نسبت به حفظ حرمت روزه‌داران اهتمام ورزند.

حجت الاسلام دانیاری در بخش دیگری از سخنان خود از حضور حماسی و پرشور مردم ولایتمدار و انقلابی استان در انتخابات یازدهم اسفند قدردانی کرد و با تبریک به منتخبان ملت در مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری افزود: انتظار داریم در راستای ایفای نقش و وظیفه اصلی خود حرکت کرده و با هم افزایی مشکلات و مسائل را برطرف کنند و با وحدت و انسجام دنبال حل مشکلات باشند.

وی با اشاره به تلاش دشمنان برای کاهش زیر ۱۵درصدی مشارکت مردم در انتخابات گفت: مشارکت بیش از ۵۷ درصد عملاً شکست دشمنان داخلی و خارجی را رقم زد.

وی در ادامه افزود: مردم ولایتمدار شهرستان بدره علی‌رغم کم توجهی هایی که سالهاست نسبت به این دیار می‌شود ولی در انتخابات سنگ تمام گذاشتند.

خطیب نماز جمعه های بدره تصریح کرد: سالهاست حسرت افتتاح یک پروژه شاخص به دل مردم عزیز ما مانده است. طرح‌های که امسال در دهه فجر افتتاح شد چشمگیر نبود.

وی بیان داشت: مهمترین خواسته‌های مردم عزیز شهرستان  بدره، ️راه‌اندازی نهضت ملی مسکن، راه‌اندازی ایستگاه پمپاژ آب برای زمین‌های کشاورزی، تکمیل طرح نیمه‌کاره بیمارستان شهدای بدره و ️استقرار تمامی و تکمیل نیروی انسانی ادارات است.

حجت الاسلام دانیاری خاطرنشان ساخت: مسئولان استان ایلام بیدار باشید هشتمین سفر رئیس‌جمهور محترم به خوزستان با افتتاح طرح‌های کلان انجام شد و  به‌ دلیل اجرایی نشدن مصوبات سفر اول مردم غیور ایلام طعم سفر دوم رئیس‌جمهور را هنوز نچشیده اند‌.

مرتبط با جغرافیای ایلام با کلید # #بدره #ایلام #خبر #مردم #جویا #نماز جمعه
ما را دنبال کنید:
+