اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1403/1/2    کد خبر: 15727504   در دسته بندی اجتماعی نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 2  دقیقه

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر:

دستگیری زوج قاچاقچی با ۱۸ کیلوگرم تریاک در شاهین‌شهر

دستگیری زوج قاچاقچی با ۱۸ کیلوگرم تریاک در شاهین‌شهر

  فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه از دستگیری یک‌ زوج قاچاقچی در پوشش مسافر نوروزی با ۱۸ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان،سرهنگ هادی کیان مهر با اعلام این خبر اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان شاهین‌شهر و میمه در راستای مقابله با قاچاق مواد افیونی هنگام کنترل خودرو های عبوری در محورهای مواصلاتی به خودروی پژو پارس یک زوج جوان مشکوک و آن را متوقف کردند.


وی با اشاره به اینکه در بازرسی از خودروی توقیفی مقدار ۱۸ کیلو و ۶۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد، اظهار داشت: این زن و مرد یا زوج قاچاقچی قصد داشتند برای گمراه کردن پلیس در پوشش مسافرت نوروزی این محموله را از یکی استان های جنوبی به شمال غرب کشور منتقل کنند که خوشبختانه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اعلام هوشیاری در خصوص افزایش فعالیت سارقان خودرو در ایام تعطیلات نوروز گفت: با توجه به گزارش چند مورد سرقت خودرو، طی چند روز گذشته در سطح شاهین‌شهر به ویژه خودرو های پراید مدل پایین که فاقد سیستم ضد سرقت هستند از شهروندان عزیز خواهشمندیم هنگام دید و بازدید های نوروزی که مجبور به پارک خودروی شخصی در فرعی ها هستند حتما از  قفل فرمان و قفل پدال استفاده نمایند و از قرار دادن اشیاء با ارزش داخل خودرو خودداری داری کنند.

وی با اشاره به افزایش فعالیت واحدها کشتی محسوس و نامحسوس پلیس برای ارتقای امنیت شاهین شهر در ایام نوروز از شهروندان محترم خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک در فرعی ها با تماس ۱۱۰ موضوع را   به پلیس اطلاع دهند.

مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #پلیس #افیونی #شاهین‌شهر #قاچاق #زندان
ما را دنبال کنید:
+