اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1403/1/17    کد خبر: 15727515   در دسته بندی استانها نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 34  دقیقه

در خطبه های امروز نماز جمعه:

انتقاد شدید امام‌جمعه بدره از رواج بی‌حجابی‌ها و بی‌حرمتی نسبت به احکام دینی

انتقاد شدید امام‌جمعه بدره از رواج بی‌حجابی‌ها و بی‌حرمتی نسبت به احکام دینی

  امام‌جمعه شهرستان بدره از رواج بی‌حجابی‌ها در سطح شهر بدره به‌شدت انتقاد کرد و گفت: زنگ خطری که سال‌هاست در شهرستان بدره به صدا درآمده است، بی‌حرمتی‌ها نسبت به احکام دینی و رواج بی‌حجابی است.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از ایلام، حجت‌الاسلام محسن دانیاری در خطبه‌های این هفته نمازجمعه شهر بدره با تأکید و سفارش بر رعایت تقوای الهی اظهار کرد: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز به ابتکار حضرت امام (ره) روز قدس نام‌گذاری شده است و امام راحل با درایت و تیزبینی و آینده‌نگری با نام‌گذاری روز جهانی قدس آرمان خود و انقلاب را نسبت به همه مظلومان عالم بخصوص سرزمین اشغالی فلسطین اعلام كرد."


وی گفت: حضور گسترده و پررنگ مردم در این راهپیمایی برای جهانیان معنی‌دار است که مدنظر امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب و جبهه مقاومت بود.

امام‌جمعه بدره همچنین اظهار داشت: حمایت از مظلومان دستور اکید قرآن و اسلام است و براین‌اساس نباید در برابر جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در فلسطین و غزه ساکت نشست چرا که سکوت در برابر این وقایع ذلت‌بار دنیا و آتش آخرت را در پی خواهد داشت.

وی گفت:  با در آیت‌های رهبر حکیم انقلاب و تشکیل جبهه مقاومت روزبه‌روز به فتح فلسطین و قدس شریف و نابودی رژیم کودکش اسرائیل نزدیک‌تر می‌شویم.

حجت‌الاسلام دانیاری از رواج بی‌حجابی‌ها در سطح شهر بدره به‌شدت انتقاد کرد و گفت: زنگ خطری که سال‌هاست در شهرستان بدره به صدا درآمده است، بی‌حرمتی‌ها نسبت به احکام دینی و رواج بی‌حجابی است و  در یک شهر ۳ تا ۴  هزارنفری چرا باید این‌قدر بی‌حجاب وجود داشته باشد و نباید به آنها تذکر داده شود.

خطیب نماز جمعه های بدره بیان داشت : این یک زنگ خطری است که به صدا درآمده و یکی از دلایل آن هم کمبود مسجد در سطح شهر است ، چرا که مسجد است که انسان در آن احکام دین و الهی را یاد می گیرد و می تواند در تربیت فرزندان ما نقش مهمی داشته باشد.

 وی همچنین با انتقاد از رواج علنی روزه‌خواری در سطح شهر بدره اظهار کرد: درحالی‌که به پایان ماه مبارک رمضان نزدیک می‌شویم؛ اما شاهد روزه‌خواری برخی از شهروندان در اغذیه‌فروشی‌ها هستیم که به یک امر طبیعی تبدیل شده است.

حجت‌الاسلام دانیاری خاطرنشان ساخت: اغذیه‌فروشی‌هایی که بدون رعایت استانداردهای لازم در ماه مبارک رمضان پیاده‌روها را ملک شخصی خود کرده‌اند و عملاً در ملأعام  اقدام به روزه‌خواری می‌کنند و با تذکرات لازم به مسئولان امر متأسفانه هیچ اقدامی در جهت برخورد با آنها صورت نگرفته است که در این راستا عملکرد اماکن در برخورد با  این  بی‌حرمتی‌ها  و روزه‌خواری‌ها قابل‌قبول نیست و باید بیشتر تلاش کنند و با قانون‌شکنان برخورد قاطع صورت گیرد.

مرتبط با جغرافیای ایلام با کلید # #حجاب #عفاف #بدره #مردم #ایلام #ایران #جویا
ما را دنبال کنید:

نظرات بازدیدکنندگان

 علی
آقای امام جمعه،  دلار داره میره سمت ۷۰ هزار تومن و تا کمتر از یک ماه دیگه اثرات وحشتناکش کل جامعه رو درگیر میکنه، اونوقت تو درگیر حجاب و روزه خواری هستی؟؟؟؟!!!! یعنی توه روزه دار ، با دیدن کسی که چیزی میخوره ، غش و ضعف میکنی؟؟؟ این دیگه چه روزه دارییه؟؟؟ در ضمن کسی که حجابش از نظر شما ضعیفه ، واقعا اعتقادی به حجاب نداره و با این تذکرهای شما ، فقط بدتر میشه.
+