اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1403/1/25    کد خبر: 15727519   در دسته بندی استانها نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 8  دقیقه

امام‌جمعه کوهپایه:

دشمن و فتنه‌گران داخلی برای براندازی فرهنگی از حجاب شروع می‌کنند

دشمن و فتنه‌گران داخلی برای براندازی فرهنگی از حجاب شروع می‌کنند

  امام‌جمعه شهرستان کوهپایه گفت: گر به حجاب اهمیت ندهیم در شرایط فعلی، حجاب، یک خط مقدم محسوب می‌شود. یعنی دشمن و فتنه‌گران داخلی برای براندازی فرهنگی از حجاب شروع می‌کنند؛ اما در اینجا متوقف نمی‌مانند.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، حجت‌الاسلام علی‌اکبر جمیاری در خطبه‌های این هفته نمازجمعه شهرستان کوهپایه با تأکید و سفارش بر رعایت تقوای الهی و همچنین تبریک عید سعید فطر اظهار کرد: منظور از مردمی‌سازی اقتصاد این است که ذهنیت‌های مردم و مسئولان، مقررات زاید و رویه‌های موجود طوری اصلاح شود که هر شهروند در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بتواند کسب‌وکار شخصی راه بیندازد.


وی افزود: اگر بخواهیم واقعاً تولید جهش کند و مردم آثار رشد تولید و جهش تولید را در مهار تورم و ایجاد اشتغال ببینند و فرمایش رهبر انقلاب زمین نماند و به طور کامل اجرا بشود، باید هر چیزی را که مخلّ سرمایه‌گذاری است، کشف و حذف کنیم.

خطیب نمازجمعه‌های کوهپایه تصریح کرد: ایران هم می‌تواند کشور را تغییر دهد وهم دنیا را! بعضی‌ها وقتی ما اسم دنیا و جوامع جهانی را می‌آوریم، لبخند می‌زنند که عجب، می‌خواهند دنیا را آباد کنند! بله، چه اشکال دارد؟ اگر یک جامعه‌ای این همّت را داشته باشد، این توان را هم داشته باشد که روی دنیا اثر بگذارد و دنیا را به سمت اصلاح پیش ببرد، چه اشکال دارد؟ این به معنای خیرخواهی برای مردم دنیا است.

وی ادامه داد: اگر به حجاب اهمیت ندهیم در شرایط فعلی، حجاب، یک خط مقدم محسوب می‌شود. یعنی دشمن و فتنه‌گران داخلی برای براندازی فرهنگی از حجاب شروع می‌کنند؛ اما در اینجا متوقف نمی‌مانند. طبیعی است که اگر ما در اینجا کوتاه بیایم و منفعلانه رفتار کنیم، هم برای آنها دستاوردسازی صورت می‌گیرد و هم این‌که فرمولی به دست آنها خواهیم داد که با استفاده از این فرمول، می‌توانند سایر پروژه‌های خود را علیه جمهوری اسلامی عملیاتی کنند.

حجت‌الاسلام جمیاری تأکید کرد:  رژیم نامشروع صهیونیستی نابود می‌شود و در حال فروپاشی است؛ چون این رژیم اهداف خود از تجاوز به غزه را از بین بردن حماس و تبدیل‌کردن غزه به یک منطقه امن برای اسرائیل و آزادی اسرای اسرائیلی همچنین مهاجرت‌کردن ساکنان غزه اعلام کرده بود.

وی یادآور شد: تخریب بقاع متبرکه بقیع اقدامی ضد قرآن، سنت و سیره اجتماعی مسلمین است و سند جنایت وهابیون وبی خردی آنهاست.

امام‌جمعه کوهپایه ضمن گرامی داشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، بیان داشت: ارتش جمهوری اسلامی ارتشی دینی و انقلاب و مردمی است و امتیاز ویژة آن مخلص بودن است و آمادة جان‌فشانی برای دین و مردم است.

وی در پایان از مردم و رئیس دادگستری و صنعت گران شهرستان کوهپایه که در جشن گلریزان یک میلیارد و سیصد میلیون تومان را برای آزادی زندانیان کمک کردند تقدیر و تشکر کرد.

مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #کوهپایه #حجاب #دشمن #اسرائیل #غزه #مسلمانان #جویا
ما را دنبال کنید:
+