اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1403/1/26    کد خبر: 15727520   در دسته بندی اجتماعی نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 3  دقیقه

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر خبرداد:

کودکان کار از سطح چهار راههای شاهین‌شهر جمع‌آوری می‌شوند

کودکان کار از سطح چهار راههای شاهین‌شهر جمع‌آوری می‌شوند

  فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه از جمع‌آوری کودکان کار در سطح چهارراه ها خبر داد.

به گزارش رسانه خبری صدای جویا از اصفهان، سرهنگ هادی کیان مهر فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به افزایش حضور کودکان کار در سطح چهار راه‌ها و خیابان‌های شاهین‌شهر که موجب نارضایتی شهروندان و درخواست به حق آنها برای ساماندهی این کودکان معصوم شده است، با دستور دادستان شهرستان شاهین‌شهر و میمه، طرح جمع‌آوری کودکان کار به طور جد توسط مأمورین محترم شهرداری و اداره بهزیستی اجرا و توسط پلیس شهرستان مورد پشتیبانی قرار می‌گیرد.


وی افزود: حضور این کودکان در چهارراه ها با هدایت و کنترل عده‌ای افراد سودجو صورت می‌گیرد و به‌نوعی این کودکان معصوم قربانی زیاده‌خواهی این افراد شیاد شده‌اند که حسب دستورات دادستان محترم نسبت به شناسایی این اشخاص و معرفی آنان به مرجع قضایی اقدام شده و خواهد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه تصریح کرد: گاهی ترحم و کمک شهروندان محترم به کودکان کار باعث طمع افراد شیاد و سو استفاده بیشتر آن‌ها از این کودکان می‌شود.

سرهنگ کیان مهر در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده خودروهایی که کودکان را در چهارراه‌ها پیاده یا سوار می‌نمایند، شماره پلاک این خودرو ها را یادداشت و سریعاً با تماس ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #کودکان #کار #اجتماعی #اصفهان #مردم #ایران #جویا
ما را دنبال کنید:
+