اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1403/1/28    کد خبر: 15727522   در دسته بندی ورزشی نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 4  دقیقه

سرپرست اداره ورزش و جوانان شاهین‌شهر و میمه:

راهیابی ورزشکاران شاهین‌شهری به اردوی تیم ملی پومسه

راهیابی ورزشکاران شاهین‌شهری به اردوی تیم ملی پومسه

  سرپرست اداره ورزش و جوانان شاهین‌شهر و میمه گفت: در آخرین دوره انتخابی تیم ملی پومسه آقایان و بانوان که ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ در تهران برگزار شد از استان اصفهان در بخش بانوان مرجان تاجی رستم آبادی، یاسمن لیموچی و در بخش آقایان حسین بهشتی محمدتقی حاتمی هادی ترکاشوند علی سلمانی به اردوی تیم ملی راه پیدا کردند.

احسان شاه علی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی صدای جویا در اصفهان ضمن گرامی داشت فرا رسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: در آخرین دوره انتخابی تیم ملی پومسه آقایان و بانوان که ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ در تهران برگزار شد از استان اصفهان در بخش بانوان مرجان تاجی رستم آبادی، یاسمن لیموچی و در بخش آقایان حسین بهشتی محمدتقی حاتمی هادی ترکاشوند علی سلمانی به اردوی تیم ملی راه پیدا کردند.

وی افزود: مسابقات شطرنج اوپن نوروز از تاریخ ۲۳ لغایت ۲۴ فروردین‌ماه در محل هیات شطرنج استان اصفهان برگزار شد و در این مسابقات ۸۷ شطرنج‌باز در ۹ دور به روش سوئیسی به رقابت پرداختند که آقای پرهام یزدانی ورزشکار شاهین شهری موفق به اخذ مقام اول زیر ۱۶ سال این مسابقات گردید.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهین‌شهر و میمه بیان داشت: دومین اردوی آماده‌سازی تیم ملی جوانان کشور جهت اعزام به مسابقات جهانی جوانان دختر به میزبانی مقدونیه شمالی ۲۴ تا ۳۰ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ در تهران برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه نشمین شافعیان سرمربی تیم ملی ۲۹ بازیکن را به این اردو فراخوانده که در بین این بازیکنان از شهرزاد نصوحی بانو ملی‌پوش شاهین شهری نیز دعوت به‌عمل‌آمده است، گفت: بیست و چهارمین دوره رقابت‌های هندبال قهرمانی جوانان دختر جهان از ۲۰ خرداد تا تیرماه ۱۴۰۳ به میزبانی مقدونیه شمالی برگزار می‌شود.

 شاه علی تصریح کرد: مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی استان اصفهان فروردین ۱۴۰۳ در خانه وزنه‌برداری اصفهان برگزار شد. در این مسابقات تیم وزن برداری شهرستان شاهین‌شهر و میمه در رده سنی پیش‌کسوتان با کسب امتیاز ۲۴۳ موفق به کسب مقام قهرمانی استان گردید.

 وی با بیان اینکه مسابقات تکواندو پیش‌کسوتان انتخابی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات تکواندو پومسه قهرمانی آسیا ۱۷ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ به میزبانی استان تهران برگزار شد، افزود: در این مسابقات استاد هادی ترکاشوند پیش‌کسوت شاهین شهری نماینده استان اصفهان موفق به کسب مقام قهرمانی گردید.
 


مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #ورزشکار #شاهین شهر #تیم ملی #اصفهان #مردم #جویا
ما را دنبال کنید:
+