اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1403/2/4    کد خبر: 15727528   در دسته بندی استانها نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 3  دقیقه

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام:

مردم شهرستان بدره مردمی ریشه‌دار، اصیل و ارزشی هستند

مردم شهرستان بدره مردمی ریشه‌دار، اصیل و ارزشی هستند

  فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: مردم بدره مردمی ریشه‌دار، اصیل و ارزشی هستند و برای معرفی آنان شهید صالح میری بهترین نمونه است. مردم بدره در فتنه‌های مختلف و مقابله هوشمندانه با توطئه‌ها و تهاجم فرهنگی دشمن سربلند بیرون آمده‌اند.

به گزارش گروه استان‌های صدای جویا از ایلام، سردار جمال شاکرمی در یادواره شهدای عملیات کربلای ۱۰ و پاسدار شهید صالح میری که در شهرستان بدره برگزار شد گفت: شهید صالح میری فرمانده‌ای شجاع و انقلابی، ارزشی، بصیر و نماینده یک قوم است و خاطرات ماندگار او در ذهن‌ها نقش بسته است.

وی افزود: شهیدان بهترین مؤلفه برای شناخت و معرفی یک قوم هستند. مردم بدره مردمی ریشه‌دار، اصیل و ارزشی هستند و برای معرفی آنان شهید صالح میری بهترین نمونه است. مردم بدره در فتنه‌های مختلف و مقابله هوشمندانه با توطئه‌ها و تهاجم فرهنگی دشمن سربلند بیرون آمده‌اند.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام تصریح کرد: ابعاد شخصیتی شهید صالح میری که از لسان خانواده، دوستان و یادگاران دوران دفاع مقدس تبدیل به یک کتاب شده است، وصیت‌نامه آن شهید و مسیر نورانی که او طی نموده است، برای رسیدن جوانان بدره رسیدن به قله‌های پیشرفت کافی است.

وی خاطرنشان ساخت: جبهه مقاومت ما از این شهیدان درس گرفته‌اند. شهیدان ما در سرمای سخت کردستان و در گرمای طاقت‌فرسای مهران با الهام از تأثیر عاشورا جهاد کردند. دفاع مقدس ما تحت‌تأثیر عاشورا شکل گرفت و پیروزی ما مدیون آن است.

سردار شاکرمی بیان داشت: اگر امروز از زیر سایه جنگ بیرون آمده‌ایم و در مقابل استکبار ایستاده‌ایم. اگر در مقابل ائتلاف‌های نانوشته سربلندیم از صداقت پاکی ایمان و بصیرت شهدای ماست.

وی با بیان اینکه تجلیل از شهید صالح میری تجلیل از یک فرهنگ است، فرهنگی که ستون اصلی آن قرآن و اسلام و ولایت‌فقیه است، ادامه داد: امروز اگر در شرایطی که همه دشمنان در مقابل ما هستند و توان نظامی جمهوری برای دنیا مشخص می‌شود، و با اقتدار قلب صهیونیست‌ها را هدف قرار می‌دهیم و از هیچ‌کس نمی‌ترسیم، ناشی از جهاد شهیدان، رزمندگان و فرماندهان و جوانانی است که در مقابل دشمنان ایستادند.


مرتبط با جغرافیای ایلام با کلید # #شهدا #بدره #مردم #جویا #سپاه #کرمی #ایران #ایلام
ما را دنبال کنید:
+