اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1399/1/18    کد خبر: 15721758   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 4  دقیقه

مردم کمک‌های خود را به آسیب دیدگان از کرونا به شماره‌ حساب ستاد مشارکت‌های اجتماعی واریز کنند

مردم کمک‌های خود را به آسیب دیدگان از کرونا به شماره‌ حساب ستاد مشارکت‌های اجتماعی واریز کنند

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای جویا از اصفهان، حجت‌الاسلام قاسم هاشمی ظهر امروز در دومین جلسه ستاد مردمی جلب مشارکت‌های اجتماعی شهرستان شاهین‌شهر و میمه که در راستای حمایت از اقشار آسیب‌دیده پس از شیوع ویروس کرونا در محل دفتر امام‌جمعه برگزار شد، با تبریک فرا رسیدن ایام نیمه شعبان اظهار کرد: دین اسلام به‌عنوان مکتبی اجتماعی و انسان‌ساز، اصل مشارکت و مسئولیت همگانی در پیشبرد اهداف اجتماعی را مبنای حرکت جامعه به‌سوی تعالی شناخته است.


وی افزود: باورهای دینی و غیرت ملی مردم ایران در تاریخ افتخار آفرین این سرزمین نیز همواره تکیه‌گاه و پشتیبان ستمدیدگان و محرومان بوده است.

امام‌جمعه شاهین‌شهر اصفهان گفت: پس از شیوع ویروس کرونا در کشور، همه بخش‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی تحت تأثیر قرار گرفته‌اند. در این دوران برخی از کسب‌وکارها تعطیل و بسیاری از افراد کم درآمد با آسیب‌های زیادی مواجه شده‌اند. برخی مشاغل آزاد همچون کارگران روزمزد و دست‌فروشان نیز با آسیب‌های جدی روبه رو شده‌اند. وی با بیان اینکه به نظر می‌رسد حمایت از اقشار آسیب‌دیده در این شرایط امری واجب ولی در عین حال نیازمند ساماندهی می‌باشد. تصریح کرد: به همین منظور در آستانه ولادت منجی عالم بشریت حضرت بقیه الأعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و در راستای فرامین مقام معظم رهبری (مد ظلّه العالی)،"ستاد مردمی جلب مشارکت‌های اجتماعی شهرستان شاهین‌شهر و میمه" با همکاری آقای حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شهرستان‌های شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس و اسفندیار تاجمیری، حمیدرضا فرهنگ شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر و سایر مسؤولان شروع به فعالیت نموده است. مسؤول ستاد مردمی جلب مشارکت‌های اجتماعی شاهین‌شهر بیان داشت: این ستاد با هدف بهره‌گیری از توانمندی‌های مادی و معنوی خیّران و جلب و توزیع نذورات مردمی و برای سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی به‌منظور هدایت اصولی کمک‌ها و مشارکت‌های مردمی، خیّران و سایر منابع مالی در سطح شهرستان شاهین‌شهر و میمه و هماهنگی فعالیت مؤسسات خیریه و هیئات مذهبی و سمن‌ها و رفع موانع موجود در تسهیل امر مشارکت خیرین فعالیت خواهد کرد.

وی متذکر شد: مردم و خیرین همیشه در صحنه شهرستان شاهین‌شهر و میمه می‌توانند نذورات و کمک‌های خود را در راستای حمایت از اقشار آسیب‌دیده از ویروس و اپیدمی کرونا به شماره حساب بانک ملی این ستاد «۰۱۱۳۵۳۶۶۶۹۰۰۵» یا شماره کارت «6037998127366010» و یا با شماره تلفن‌های 03145277000 و یا 03145246997 همه‌روزه می‌توانند تماس حاصل فرمایند و همگان مطمئن باشند که این کمک‌ها و نذورات به دست مستحق آن خواهد رسید.

انتهای پیام/ج

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+