اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1401/10/26    کد خبر: 15725731   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط توسعه دهنده
زمان تقریبی مطالعه: 4  دقیقه

فرمانده انتظامی شاهین شهر؛

در 9 ماهه امسال مردم 49 هزار خبر به پلیس 110 شاهین‌شهر و میمه داده‌اند

در 9 ماهه امسال مردم 49 هزار خبر به پلیس 110 شاهین‌شهر و میمه داده‌اند

  فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: در 9 ماهه اخیر از سال 1401 نزدیک به 49 هزار خبر به سامانه پلیس 110 شهرستان شاهین‌شهر و میمه توسط مردم گزارش داده شده است.

سرهنگ بهزاد ثابت راسخ در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای جویا با بیان اینکه فتنه از قتل بزرگ‌تر است، اظهار کرد: دشمنان متحد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای ایجاد فتنه در داخل کشور بر روی سه هدف اقتصاد، فرهنگ و امنیت تمرکز کرده‌اند.


وی افزود: در حوزه ایجاد امنیت ما مأمور به انجام وظیفه هستیم که در سطح شهرستان شاهین‌شهر و میمه برای شهروندان یک امنیت پایداری را که موجبات رضایت خاطر آنان را جلب کند ایجاد نماییم.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه با بیان اینکه در چند دهه اخیر جهان شاهد انفجارهای مختلفی در حوزه جمعیت، اطلاعات و انتظارات و مطالبات مختلف بوده است، تصریح کرد: ما در حوزه انتقال فرهنگ جبهه و جنگ و شهادت به نسل کنونی بسیار کوتاهی کرده‌ایم و مدیران کشور باید تمام تلاش خود را به کار بگیرند که این خلأ را جبران کنند.

وی با بیان اینکه هم اکنون گوشی‌های هوشمند مدیریت اخلاقی و رفتاری جوانان ما به دست گرفته‌اند، گفت: غول‌های رسانه‌ای همچون آسوشیتدپرس، رویترز، نیویورک‌تایمز، فرانس 24، بی‌بی‌سی، رادیو فردا، اینترنشنال روزانه نزدیک به 55 میلیون کلمه جریان‌ساز تولید به اهداف از پیش تعیین شده توسط مدیران خود به دنیا تزریق و مخابره می‌کنند تا بتوانند مدیریت لازم را بر افکار عمومی داشته باشند.

ثابت راسخ با تأکید بر اینکه از رسانه‌ها به‌عنوان پل ارتباطی مردم و مسئولان تقاضا دارم در راستای روحیه امید و نشاط در جامعه تلاش کنند و به‌خوبی مسائل را برای مردم تبیین نمایند، بیان داشت: ما به‌عنوان مجریان قانون موظف هستیم که قانون را قاطعانه و مؤدبانه انجام دهیم.

وی خاطرنشان ساخت: در ۹ماهه اخیر از سال 1401 نزدیک به 49 هزار خبر به سامانه پلیس 110 شهرستان شاهین‌شهر و میمه توسط مردم گزارش داده شده است که بسیاری از این اخبار منجر به اتفاقات خوبی در حوزه تأمین امنیت اجتماعی شده است.

فرمانده انتظامی شاهین‌شهر و میمه با تأکید بر اینکه در حوزه طرح مهم امنیت اجتماعی قاطعانه با اتباع غیرمجاز، فروشندگان مشروبات الکی و توزیع‌کنندگان مواد مخدر و همچنین تهدیدکنندگان امنیت عمومی برخورد خواهیم کرد، گفت: به دنبال افزایش حضور پلیس در سطح شهرستان هستیم تا مردم به‌خوبی احساس امنیت و آرامش کنند.

وی با بیان اینکه در حوزه عفاف و حجاب تابع دستورالعمل و بخشنامه‌های ابلاغی از سوی وزارت کشور و با تأیید دادستان هستیم، بیان داشت: در صدد هستیم دوربین‌های نظارتی را در سطح شهرستان شاهین‌شهر و میمه افزایش دهیم.

کد خبر؛25731

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید #
ما را دنبال کنید:
+