اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/3/19    کد خبر: 15726664   در دسته بندی سیاسی نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 3  دقیقه

نماینده شاهین‌شهر در مجلس؛

انتخابات اسفندماه امسال یکی از مهم‌ترین مسائل کشور است

انتخابات اسفندماه امسال یکی از مهم‌ترین مسائل کشور است

  نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس گفت: دشمن بدون شک برای کم رنگ کردن مردم حضور مردم در پای صندوق‌های رأی برنامه‌ریزی کرده است.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، حسینعلی حاجی‌دلیگانی در مراسم تودیع و معارفه امام‌جمعه جدید شاهین‌شهر اظهار کرد: مدت 43 سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی می‌گذرد که با وجود همه سنگ‌اندازی‌ها کارهای خوب و قابل دفاعی توسط دولت‌ها مختلفی که روی کار آمده‌اند صورت گرفته است.


وی در ادامه با حمایت از فعالیت‌های دولت سیزدهم افزود: امروز بزرگ‌ترین دغدغه مردم حوزه مسائل اقتصادی است ما در اکثریت حوزه‌ها به‌خصوص در حوزه دفاعی و نظامی خوب عمل کردیم؛ اما در حوزه اقتصاد می‌توانیم بهتر از این عمل کنیم.

نماینده مردم شاهین‌شهر و برخوار در مجلس با بیان اینکه هم اکنون دولت روزانه نزدیک به یک میلیون و 400 هزار بشکه نفت به فروش می‌رساند که نسب به قبل شاهد رشد چندین برابر هستیم، تصریح کرد: با در وضعیت اقتصادی مردم گره‌گشایی شود و دولت مکلف است جلوی این تورم افسارگسیخته که بسیاری از آن به بی‌مدیریتی بر می گردد را بگیرد.

وی با تأکید بر حرکت‌کردن بر مدار قانون در حوزه عفاف و حجاب بیان داست: شک نکنید اگر دشمن  عقب‌نشینی کرد از مسیر دیگه وارد برای مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وارد خواهد شد.

حاجی‌دلیگانی یکی از مسائل مهم کشور را انتخابات اسفندماه امسال عنوان کرد و گفت: دشمن بدون شک برای کم‌رنگ کردن مردم حضور مردم در پای صندوق‌های رأی برنامه‌ریزی کرده است و ما نباید اجازه دهیم این اتفاق بی افتد.

مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #جویا #خبر #ایران #صدای_ایران #اخبارروز #انتخابات #حاجی دلیگانی
ما را دنبال کنید:
+