اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/8/18    کد خبر: 15727210   در دسته بندی استانها نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 2  دقیقه

فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه خبر داد:

انصراف ۱۰ نفر از ۸۴ داوطلب حوزه انتخابیه شاهین‌شهر در پایان بررسی صلاحیت های مجلس

انصراف ۱۰ نفر از ۸۴ داوطلب حوزه انتخابیه شاهین‌شهر در پایان بررسی صلاحیت های مجلس

  فرماندار شاهین‌شهر و میمه از انصراف ۱۰ نفر از ۸۴ داوطلب حوزه انتخابیه شاهین‌شهر در پایان بررسی صلاحیت های دوازدهمین دوره انتخابات مجلس خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان،  سید محمدرضا کاظمی طبا در حاشیه برگزاری جلسه هیأت اجرایی حوزه انتخابیه شهرستان های شاهین شهر و میمه و برخوار اظهار کرد: 
تاکنون ۸۴ داوطلب از حوزه انتخابیه شاهین شهر و میمه و برخوار برای شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، نام نویسی کرده اند که ۱۰ نفر از آنها با مراجعه به فرمانداری انصراف خود را اعلام نموده اند.
وی خاطر نشان کرد: هیأت اجرایی که متشکل از معتمدین محلی است جلسات منظم و مستمر خود را از تاریخ ۴ آبانماه آغاز و در تاریخ ۱۸ آبانماه ، پس از ۷ نشست فشرده و طولانی مدت، بررسی صلاحیت داوطلبان را در مهلت قانونی به پایان رساند.
فرماندار شاهین‌شهر و میمه تصریح کرد: نتایج عدم تأیید یا عدم احراز صلاحیت در روزهای جمعه ۱۹ آبان و شنبه ۲۰ آبان به صورت کتبی به داوطلبین ابلاغ خواهد شد و آنان می توانند از تاریخ ۲۱ لغایت ۲۴ آبان اعتراض خود را به هیأت نظارت شورای نگهبان بر انتخابات مجلس شورای اسلامی استان اصفهان، اعلام نمایند و داوطلبین تأیید صلاحیت شده با کد رهگیری قادرند نتایج را مشاهده نمایند.


مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #انتخابات #مجلس #شاهین‌شهر #برخوار
ما را دنبال کنید:
+