اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/11/3    کد خبر: 15727406   در دسته بندی استانها نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 8  دقیقه

فرماندار شاهین‌شهر مطرح کرد؛

۱۷۰ هزار نفر از جمعیت شاهین‌شهر و میمه واجد شرایط رأی دادن هستند/اجرا ۳۵ برنامه متنوع در دهه فجر امسال

۱۷۰ هزار نفر از جمعیت شاهین‌شهر و میمه واجد شرایط رأی دادن هستند/اجرا ۳۵ برنامه متنوع در دهه فجر امسال

  فرماندار شاهین‌شهر و میمه با بیان اینکه ۱۷۰ هزار نفر واجد شرایط رأی دادن هستند،گفت: بیش از ۳۵ برنامه متنوع علمی، فرهنگی، عمرانی، اجتماعی و ورزشی همزمان با دهه فجر در شاهین شهر اجرا خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان به نقل از مهر، سیدمحمدرضا کاظمی طبا در اصفهان با تبریک فرا رسیدن ولادت با سعادت حضرت امیرالمؤمنین علی علیه السلام خدمت تمامی شیعیان جهان اسلام و شیفتگان آن حضرت، اظهار کرد: به مناسبت ولادت امیرمؤمنان علی علیه السلام و نامگذاری این روز به نام پدر در سطح شهرستان شاهین‌شهر و میمه ویژه برنامه‌های سرور و شادی در سطح محلات، تقدیر از پدران شهدا، دیدار با سالمندان، پخش شیرینی و شربت و اجرای دو شب کنسرت برنامه ریزی شده است.


فرماندار شاهین‌شهر و میمه با بیان اینکه در بهمن ماه امسال شاهد اعیاد مختلفی از جمله گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر هستیم، افزود: بیش از ۳۵ برنامه در قالب‌های مختلف علمی، فرهنگی، عمرانی، اجتماعی، ورزشی، نورافشانی آسمان، برگزاری یادواره شهدا و حضور حداکثری مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه امسال در سطح شهرستان شاهین‌شهر و میمه در نظر گرفته شده است.

کاظمی طبا با بیان اینکه در تلاش برای دعوت یکی از وزرای کابینه دولت مردمی سیزدهم برای افتتاح پروژه‌های عمرانی شاهین‌شهر در ایام الله دهه فجر امسال هستیم، تصریح کرد: محور برنامه‌های ایام الله دهه فجر در سطح شهرستان شاهین‌شهر و میمه جهاد تبیین است و تمامی تلاش خود را به کار بسته ایم که دستاوردهای نظام اسلامی به خوبی و هنرمندانه بیان شود و در میان دستاوردها، هویت ملی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی در اولویت قرار بگیرد.

وی به آخرین فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته در خصوص انتخابات پیش رو پرداخت و گفت: با تأیید صلاحیت یکی دیگر از داوطلبان حوزه انتخابیه شاهین‌شهر، میمه و برخوار توسط شورای نگهبان این تعداد به ۲۶ نفر افزایش یافت و در ادامه روند بررسی اعتراضات امکان افزایش مجدد نیز وجود دارد.

فرماندار شاهین‌شهر و میمه با اعلام آمادگی کامل برای برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، بیان داشت: از جمعیت نزدیک به ۲۷۰ هزار نفری شهرستان شاهین‌شهر و میمه نزدیک به ۱۷۰ هزار نفر واجد شرایط رأی دادن هستند که از این تعداد چیزی نزدیک به هشت هزار نفر رأی اولی هستند.

وی خاطرنشان کرد: حوزه انتخابیه شاهین‌شهر، میمه و برخوار به ترتیب شهرستان شاهین‌شهر و میمه دارای چهار حوزه هیأت اجرایی که شامل یک حوزه اصلی و سه فرعی و شهرستان برخوار نیز دارای دو حوزه فرعی هستند.

کاظمی طبا تصریح کرد: در سطح حوزه انتخابیه شاهین‌شهر، میمه و برخوار ۱۹۷ شعبه أخذ رأی دایر خواهد بود که ۱۷۶ شعبه شهری و ۲۱ شعبه نیز روستایی خواهد بود و از این تعداد یاد شده ۱۲ شعبه نیز در سطح شهرها و روستاهای دو شهرستان سیار خواهد بود.

وی با دعوت از مردم جهت حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی، اضافه کرد: مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی موجب شکست نقش‌های شوم و پلید دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌شود.

فرماندار شاهین‌شهر و میمه با بیان اینکه در انتخابات کاملاً بی طرف هستیم و با هر گونه تخلف انتخاباتی در جایگاه رئیس هیأت اجرایی حوزه انتخابیه یاد شده برخورد خواهیم کرد، تاکید کرد: همه وسایل مورد نیاز جهت برگزاری یک انتخابات باشکوه با حضور حداکثری مردم حوزه انتخابیه شاهین‌شهر، میمه و برخوار در پای صندوق‌های رأی پیش بینی و برنامه ریزی شده است.

وی با اشاره به تقارن ایام ماه مبارک رمضان ۱۴۴۵ قمری و نوروز ۱۴۰۳ شمسی چنین عنوان کرد: برای اسقبال از ماه مبارک رمضان و آغاز سال جدید و عید نوروز، برنامه ریزی های ویژه ای صورت گرفته است.

کاظمی طبا ادامه داد: شهرستان شاهین شهر و میمه با پیشینه تاریخی و مذهبی و فرهنگی غنی، مورد توجه خاص گردشگران و مسافران است، پس باید با همدلی و انسجام، در سطح شهرستان برای رفع نیاز مسافرین نوروزی تلاش شود و اماکن رفاهی دارای شرایط مناسب و زیر ساخت‌های لازم جهت خدمت رسانی مطلوب به مسافران و گردشگران مورد توجه باشد.

وی با بیان اینکه امسال نسبت به سال گذشته ظرفیت مدارس جهت پذیرایی از مسافرین نوروزی ۱۰ درصد در شاهین شهر افزایش یافته است، تصریح کرد: به مسئولان مربوطه تاکید کرده ایم که برای ارج نهادن به مقام شامخ نماز، اماکن بین راهی باید فضای مناسبی برای اقامه نماز و ارائه خدمات به نمازگزاران باشد و آمار بالای شهدای شهرستان نیز، موهبتی است که باید در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، در رأس برنامه‌های نوروزی قرار بگیرد‌.

مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #انتخابات #مجلس #سیاست #شاهین‌شهر #برخوار
ما را دنبال کنید:
+