اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1403/1/19    کد خبر: 15727516   در دسته بندی فرهنگ و تاریخ نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 2  دقیقه

شهردار شاهین شهر خبرداد:

برپایی دومین نمایشگاه قرآن و عترت در تالار شیخ بهایی شهرداری شاهین شهر

برپایی دومین نمایشگاه قرآن و عترت در تالار شیخ بهایی شهرداری شاهین شهر

  دومین نمایشگاه قرآن و عترت شاهین شهر با حضور امام جمعه، فرماندار، شهردار شاهین‌شهر و جمعی از مدیران اجرایی و اداری در تالار شیخ بهایی گشایش یافت.

به گزارش خبرگزاری صدای جویا از اصفهان، دومین نمایشگاه قرآن و عترت شاهین شهر با حضور حجت الاسلام قاسم باقریان امام جمعه، سیدمحمدرضا کاظمی‌طبا فرماندار، سعید ابریشمی راد شهردار شاهین‌شهر و جمعی از مدیران اجرایی و اداری در تالار شیخ بهایی گشایش یافت.


سعید ابریشمی‌راد در این آیین با اشاره به درخشش قرآن کریم به عنوان برترین و مطمئن‌ترین کتاب هدایت بشر در عرصه های مختلف فردی و اجتماعی در طول تاریخ اظهار کرد: قرآن مجید مطمئن ترین نسخه‌ای است که می توان آن را برای تحقق و نیل به تمدن نوین اسلامی به جوانان و نوجوانان جهان معرفی کرد.

وی با بیان اینکه شاهین شهر در اجرای فعالیتهای فرهنگی، هنری و دانشگاهی با محوریت قرآن کریم پیشرو است، افزود: قرآن تنها مصلحی است که در همه مشکلات اجتماعی صیانت بخش است؛ در همین‌ راستا امیدوارم همه دستگاه‌های اجرایی نسبت به حمایت از فرصتهای قرآنی در شاهین‌شهر با یکدیگر همکاری و هم‌افزایی داشته باشیم.

لازم به ذکر است؛ این نمایشگاه از ۱۸ تا ۲۰ فروردین در تالار شیخ بهایی شهرداری از ساعت ۱۷ الی ۲۲ پذیرای عموم علاقه‌مندان است.

مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #شاهین شهر #قرآن #رمضان #مردم #ایران #بهارقرآن #نمایشگاه
ما را دنبال کنید:
+