اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1403/1/25    کد خبر: 15727518   در دسته بندی استانها نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 7  دقیقه

امام‌جمعه بدره:

هدف از ترویج بی‌حجابی توسط دشمن، آندلسی کردن جامعه است/تیم اقتصادی دولت سیزدهم نیازمند ترمیم است

هدف از ترویج بی‌حجابی توسط دشمن، آندلسی کردن جامعه است/تیم اقتصادی دولت سیزدهم نیازمند ترمیم است

  امام‌جمعه شهرستان بدره گفت: تشکر عملی یعنی گشایش در سفره‌های مردم، یعنی محسوس بودن کاهش تورم. برخلاف آنچه برخی آمارها که ادعای کاهش تورم دارد واقعیت جامعه این‌گونه نیست.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از ایلام، حجت‌الاسلام محسن دانیاری در خطبه‌های این هفته نمازجمعه شهرستان بدره با سفارش و تأکید و رعایت تقوای الهی و تبریک عیدسعید فطر اظهار کرد: هدف دشمن با ترویج بی‌حجابی عقب‌گرد به اوضاع خفت‌بار قبل از انقلاب و آندلسی کردن جامعه اسلامی است.


وی افزود: شخص بی‌حجاب باید بداند اول به خود ظلم می‌کند سپس به جامعه و مسئولان باید به وظایف قانونی و شرعی خود در مقابله با هنجارشکنان عمل کنند.

خطیب نمازجمعه‌های بدره با بیان اینکه از مواضع خوب فرماندهی فراجا درباره برخورد با هنجارشکنان اجتماعی هم قدردانی و هم حمایت خواهيم کرد.  گفت: مهم‌ترین آسیب‌های اجتماعی بی‌حجابی كاهش ازدواج است و زمانى كه مردان بخش زيادى از نياز جنسى خود را از غير روابط مشروع و قانونى ازدواج تأمین كنند ميل و رغبتی به ازدواج ندارند؛ چرا كه تشكيل خانواده و پذيرش مسئوليت نوعى محدوديت و گرفتارى براى آنها به وجود می‌آید و در ادامه افزايش طلاق يكی دیگر از پیامدهاى مخرب بدحجابی در جامعه، آسیب‌دیدن كانون گرم خانواده است.

وی اضافه کرد: وقتی مردان هر روز با انواع و اقسام خانم‌های بدحجاب روبرو شوند. آن زمان است كه به اشکال‌تراشی از همسر خود روى می‌آورد و زمينه براى از هم پاشيده شدن خانواده فراهم می‌شود. ا

امام‌جمعه بدره با بیان اینکه افزایش روابط نامشروع یکی دیگر از پیامدهای بی‌حجابی در جامعه است، گفت: وقتى با بدحجابی، جاذبه‌هاى جنسى در اجتماع زياد شود ديگر جوانان به چشم‌چرانی اكتفا نمى‌كنند و کم‌کم به روابط نامشروع گرفتار و اين همان بحرانى است كه امروزه در غرب بیداد می‌كند.

وی بیان داشت: افزايش آمار جنايت و خشونت عليه زنان  به حوزه بی‌حجابی و بدحجابی بر می‌گردد و تحقیقات نشان داده زمانی كه بدحجابی در جامعه افزايش يابد آمار جنايت عليه زنان بالا می‌رود.

حجت‌الاسلام دانیاری با بیان اینکه تشکر عملی مسئولان، یعنی گشایش در سفره‌های مردم ادامه داد:  توصیه مهم رهبر معظم انقلاب به مسئولان، تشکر عملی از مردم است.

وی خاطرنشان ساخـت: تشکر عملی یعنی گشایش در سفره‌های مردم، یعنی محسوس بودن کاهش تورم. برخلاف آنچه برخی آمارها که ادعای کاهش تورم دارد واقعیت جامعه این‌گونه نیست.

امام‌جمعه بدره تاکید کرد: به صراحت و از سر دلسوزی عرض می‌کنم: "تیم اقتصادی دولت سیزدهم" نیاز به ترمیم و تقویت بیشتر از نظرات‌ کارشناسان خبره اقتصادی دارد.

مرتبط با جغرافیای ایلام با کلید # #اقتصاد #دولت #بی حجابی #مردم #ایران #جویا
ما را دنبال کنید:

نظرات بازدیدکنندگان

 علی
جناب آقای امام جمعه شهر بدره چندتا نکته: اولا که شما مطمئنا چیزی از علم اقتصاد نمیدونید و به طور کلی و عامیانه میگید که تیم اقتصادی باید تغییر کنه. دوما ، مگه سیاست های کلان اقتصادی و سیاسی این مملکت رو وزیر اقتصاد یا وزیر صنعت و ‌... میسازن که ازشون انتظار معجزه دارید؟؟ اقتصاد ما از سیاست خارجی و ایدئولوژی های ما سرچشمه میگیره. راستی نظر شما در مورد تغییر در ائمه جمعه(با وجود فسادهای موجود) ، چی هستش؟؟؟؟
+