اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1403/2/2    کد خبر: 15727526   در دسته بندی اقتصادی نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 2  دقیقه

طی حکمی:

مدیر جدید امور مالیاتی شهرستان شاهین‌شهر و میمه معرفی شد

مدیر جدید امور مالیاتی شهرستان شاهین‌شهر و میمه معرفی شد

  با اهدای لوح از زحمات و خدمات ۳ساله محمدجواد ناظم، تکریم و با تقدیم حکمی از سوی مدیر امور مالیاتی استان اصفهان، علیرضا تدینی پور با حفظ سمت به‌عنوان مدیر مالیاتی شهرستان شاهین‌شهر و میمه معرفی گردید.

به گزارش رسانه خبری صدای جویا از اصفهان، روز گذشته مراسم تکریم و معارفه مدیر امور مالیاتی شهرستان شاهین‌شهر و میمه با حضور فرماندار و مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان در محل سالن جلسات شهید سلیمانی فرمانداری برگزار گردید.


سید محمدرضا کاظمی طبا فرماندار در این آیین ضمن تبریک پیروزی غرورآفرین فرزندان ملت در تحقق وعده صادق، پاسداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و گرامیداشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از زحمات تمامی عزیزان در مجموعه امور مالیاتی به‌عنوان عرصه‌ای حساس با جنسی متفاوت از سایر نهادهای خدمت‌رسان در جامعه، تشکر کرد.

کاظمی طباء با اشاره به نقش برجسته امور مالیاتی در تأمین درصد قابل ملاحظه‌یِ منابع عمرانی در سطح شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت منبعِ ۹۰ درصد بودجه عمرانی دهیاری‌ها و بیش ۶۰ درصد بودجه عمرانی شهرداری‌ها از محل وصول قانونمند مالیات است.
این مسئول با بر پتانسیل سطح بالای شهرستان شاهین‌شهر و میمه با وجود حدود ۲ هزار صنعتگر، ۱۰ هزار کسبه و بیش از ۵۰ شرکت و کارخانه تولیدی ملزم به پرداخت مالیات و عوارض هوای پاک، بر مدیریت نظام‌مند و قانون‌مدار مبتنی بر مردم‌داری، تأکید کرد.


لازم به ذکر است که: در این آیین، با اهدای لوح از زحمات و خدمات ۳ساله محمدجواد ناظم، تکریم و با تقدیم حکمی از سوی مدیر امور مالیاتی استان اصفهان، علیرضا تدینی پور با حفظ سمت به‌عنوان مدیر مالیاتی شهرستان شاهین‌شهر و میمه معرفی گردید.

مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #مالیات #دارایی #ایران #اصفهان #مردم #جویا
ما را دنبال کنید:
+